Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Unia Tarnów z Grupą Azoty

Żużlowy klub Unia Tarnów podpisała trzyletnią umowę z Unią Tarnów.

Grupa Azoty zawarła umowę z Unią Tarnów Żużlową Sportową Spółką Akcyjną, na mocy której koncern chemiczny zostanie głównym partnerem, a co za tym idzie – wspierać będzie finansowo funkcjonowanie klubu przez najbliższe trzy lata. Po stronie Grupy Azoty S.A. umowę sygnowali prezes zarządu Mariusz Bober i wiceprezes Józef Rojek, zaś po stronie ŻSSA – prezes zarządu Łukasz Sady. Po raz pierwszy w historii umów sponsorskich Grupy Azoty z Unią Tarnów zostało określone w jasny sposób, że sponsor oczekuje określonych w umowie warunków sportowych. Ważne jest, że w umowie znalazły się też zapisy dotyczące szkolenia młodych adeptów żużla. Przedmiotem umowy są bowiem także działania związane z programem szkolenia dzieci i młodzieży, w ramach Programu Grupa Azoty Start. To nakłada na klub nie tylko obowiązek położenia szczególnego nacisku na szkolenie młodych zawodników, ale także to, że w zawodach będzie występować określona ilość klubowych wychowanków, także z juniorskiego grona. Równocześnie klub zobowiązał się także do podjęcia szeregu działań marketingowych, aby zarówno zwiększyć własne przychody, jak i zrealizować oczekiwane przez Grupę Azoty efekty wizerunkowe i marketingowe. Umowa pomiędzy Grupą Azoty a Unią Tarnów Żużlową Sportową Spółką Akcyjną to obszerny blisko dwudziestostronicowy dokument szczegółowo regulujący wszystkie kwestie wzajemnych relacji klubu i jego głównego partnera.

– „Mając zakreślone w taki sposób perspektywy funkcjonowania, spółka żużlowa może w bardziej klarowny sposób planować swoje wydatki oraz zyska większą swobodę działania. Pozwoli nam to osiągnąć większe korzyści wizerunkowe, uzyskać większy ekwiwalent reklamowy” – mówi prezes Grupy Azoty Mariusz Bober,

– „Jako firma dobiegająca dziewięćdziesiątki i przez te wszystkie lata odgrywająca ważną rolę w życiu społecznym miasta i regionu doskonale zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka na nas spoczywa” – podkreśla prezes Mariusz Bober. – „W szczególności czujemy się odpowiedzialni za rozwój dzieci i młodzieży, a więc wspieramy szereg inicjatyw o charakterze sportowych dedykowanych dzieciom i młodzieży – zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i lokalnej. Dlatego nie mogło tego zabraknąć również przy okazji umowy z ŻSSA, a zatem położyliśmy nacisk również i na tę kwestię” – zaznacza.

– „Treść tej umowy szczególnie odpowiada mi ze względu na objęcie nią ludzi młodych, bo to bardzo ważne, aby w Tarnowie stworzyć dzieciom i młodzieży odpowiednie warunki do rozwoju. Ta sprawa szczególnie leży mi na sercu” – podkreśla wiceprezes zarządu Józef Rojek.

Źródło: Unia Tarnów

Najnowsze

Odra Opole pokazała jubileuszowe koszulki

Z okazji 75-lecia naszego klubu został przygotowany nowy komplet strojów, w których zespół będzie występował w 2020 ...

Całość ›

Elcor partnerem Krispol 1 Ligi

Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Elcor Sp z oo zostało Partnerem KRISPOL 1 Ligi Mężczyzn To już kolejna firma, która podjęła ...

Całość ›

East Rent partnerem Jagielloni

Wypożyczalnia samochodów East Rent wraz z początkiem 2020 roku została nowym partnerem Jagiellonii Białystok - "East Rent to ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.