Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Under Armour i MLB

Marka Under Armour zaprezentowała specjalny spot wskazujący jej wsparcie dla ligi baseballa MLB.

Amerykański Under Armour jest oficjalnym dostawcą obuwia dla Major League Baseball. Dzialania te bardzo wpisują się w stategię promocji marki jako wspierającej dynamiczne sporty, w szczególnośći amerykańskie. Właśnie zaprezentowano spot promujący te działania. Film nosi nazwę Step In – Step Up i ewidentnie jest nawiązaniem do butów marki. W materiale lektorem został legendarny manager baseballa i MLB Joe Maddon.

Źródło: Under Armour

Najnowsze

ORLEN OIL sponsorem tytularnym PLATINUM Motoru Lublin

Grupa ORLEN rozszerza strategiczne zaangażowanie w żużel Spółka ORLEN OIL została sponsorem tytularnym aktualnego mistrza Polski, ...

Całość ›

Polscy piłkarze wspierają piłkarki

Podczas rozgrzewki przed poniedziałkowym meczem przeciwko Albanii reprezentanci Polski mieli na sobie wyjątkowe koszulki Widniały na ...

Całość ›

Marciniak ambasadorem Lancerto

Najlepszy polski sędzia - Szymon Marciniak został ambasadorem marki odzieżowej Lancerto Szymon Marciniak z miesiąca na miesiąc ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›