Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

UEFA bojkotuje media społecznościowe

Władze UEFA okazały solidarność w walce z nadużyciami dyskryminacyjnymi w Internecie, milcząc w mediach społecznościowych, od piątku 30 kwietnia.

UEFA dołączyła do koalicji angielskich organizacji futbolu, w tym Związku Piłki Nożnej i Premier League, biorąc udział w bojkocie w mediach społecznościowych. UEFA zzadeklarowala, że zachowa milczenie na swoich platformach począwszy od popołudnia w piątek. Celem bojkotu internetowego jest okazanie solidarności w walce z nadużyciami w Internecie i potrwa do godziny 23:59 czasu polskiego w poniedziałek 3 maja.

Prezydent UEFA Aleksander Čeferin jednoznacznie poparł tę inicjatywę, mówiąc, że należy podjąć działania, aby powstrzymać szerzenie się nienawiści i nadużyć online skierowanych przeciwko piłkarzom i osobom zaangażowanym w grę.

„Doszło do nadużyć zarówno na boisku, jak iw mediach społecznościowych. Jest to niedopuszczalne i należy to powstrzymać przy pomocy władz publicznych i ustawodawczych oraz gigantów mediów społecznościowych. Pozwalanie na bezkarny wzrost kultury nienawiści jest niebezpieczne, bardzo niebezpieczne nie tylko dla piłki nożnej, ale także dla całego społeczeństwa. – mówił Aleksander Čeferin -„Dlatego wspieramy tę inicjatywę. Nadszedł czas, aby piłka nożna zajęła stanowisko i byłem pod wrażeniem solidarności okazanej przez zawodników, kluby i interesariuszy.” – dodał Ceferin

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›