Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tyskie piwem Reprezentacji

Marka Tyskie zostaje oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Tyskie zyskuje miano oficjalnego piwa biało-czerwonych.

Umowa obowiązuje od 1 stycznia 2023 roku i będzie trwała cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje – Euro 2024 w Niemczech oraz mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie. Tyskie uzyskało prawo do posługiwania się tytułem oficjalnego partnera reprezentacji Polski.

– „Bardzo się cieszę, że kolejna uznana marka dołącza do grona oficjalnych partnerów reprezentacji Polski. Jesteśmy dla sponsorów wiarygodnym i solidnym partnerem, dzięki czemu w ostatnich miesiącach regularnie poszerzamy grono firm, z którymi współpracujemy. Jestem przekonany, że wspólnie możemy wiele osiągnąć” – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

– „Wszystkie działania Tyskiego w ramach platformy „Przejdźmy na TY” idealnie pasują do wspierania reprezentacji. Niewiele jest tak łączących okazji, jak wspólne kibicowanie biało-czerwonym” – dodaje Paweł Drubkowski, Brand Manager Tyskie.

Dotychczas marka była partnerem PZPN oraz wyłącznym dostawcą piwa. Dzięki umowie, Tyskie uzyska możliwość prowadzenia akcji marketingowych oraz sprzedaży i brandingu stref handlowych na stadionach podczas meczów pierwszej reprezentacji. – „Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z Partnera PZPN na Partnera Reprezentacji Polski. Tej kategorii nie było w piramidzie sponsoringowej od wielu lat, a przecież piwo to jeden z tych produktów, który nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem. Podczas mundialu wszyscy przejdźmy na TY!” – zachęca Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

Tyskie ma wpisane w DNA dbanie o dobre relacje i z wielkim zaangażowanie buduje je z miłośnikami piłki nożnej. – „Jesteśmy na Ty z kibicami od lat i cieszymy się, że partnerska współpraca z PZPN również zbliża do siebie różne grupy, jednoczy w doświadczaniu mistrzowskich emocji na najwyższym poziomie” – podkreśla Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022, specjalnie dla kibiców, by towarzyszyć im podczas turniejowych rozgrywek, uwarzono limitowaną edycję piwa Tyskie biało-czerwoni z unikatowym designem opakowania, inspirowanym sportowym szalikiem.

Swoimi działaniami Tyskie kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu. Marka była sponsorem reprezentacji w latach 2005-2010, prowadziła m.in. akcje „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym”. Od 2021 roku kampanię „Tyskie partnerem Polskich Kibiców”, promuje spot z kibicowską falą z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego.

Najnowsze

Widzew z samorządowym wsparciem

Dziś zostało zawarte trójstronne porozumienie pomiędzy Widzewem Łódź, Samorządem Województwa Łódzkiego i Łódzką Koleją ...

Całość ›

R-Gol i Adidas ubierze NK Rudeš

NK Rudeš to kolejny zagraniczny klub i jednocześnie pierwsza ekipa z Chorwacji, która dołącza do portfolio klubów ...

Całość ›

TVP zakupiło prawa do rozgrywek ligi saudyjskiej

Telewizja Polska zakupiła prawa do rozgrywek ligi arabskiej, transmisje będą pokazywane w TVPSPORTPL, aplikacji mobilnej, Smart TV, a ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›