Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tymbark sponsorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” przez 4 lata

Polski Związek Piłki Nożnej i firma Tymbark należąca do Grupy Maspex, przedłużają współpracę przy Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Na mocy nowej umowy Tymbark pozostanie głównym sponsorem największego Turnieju piłkarskiego dla dzieci w Europie do 2024 roku.

„Nasza współpraca z firmą Tymbark trwa nieprzerwanie od 2007 roku i stale się rozwija. Przez ten czas wspólnie stworzyliśmy wyjątkowe wydarzenie, które zachęca dzieci do aktywności fizycznej i pomaga im spełniać pierwsze sportowe marzenia. Turniej ,,Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” stał się bardzo ważnym punktem na sportowej mapie Polski. Wsparcie od naszego głównego sponsora jest nieocenione, dlatego cieszymy się, że nasza współpraca będzie kontynuowana. Dzięki wspólnym inicjatywom pragniemy w dalszym ciągu propagować najważniejsze wartości charakteryzujące nasze rozgrywki: pasję, wychowanie, aktywność fizyczną, przyjaźń i zaangażowanie” – mówi prezes PZPN, Zbigniew Boniek

„Od 14 lat, od kiedy Tymbark został głównym sponsorem Turnieju 'Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku’, to dla nas wyjątkowa inicjatywa, która łączy się tylko z cudownymi i pozytywnymi emocjami. Umowę o przedłużeniu współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej podpisujemy w trudnym dla polskiego sportu czasie, trudnym też dla piłki nożnej. Chcemy jednak dać jasny sygnał i zapewnić uczestników i fanów Turnieju, że będziemy go nadal wspierać, ponieważ wierzymy w ten projekt i chcemy go dalej rozwijać wspólnie z organizatorem. Dziś na przypieczętowanie dalszej współpracy, podajemy sobie trochę zdalny uścisk dłoni, ale przyjdzie moment na prawdziwą wymianę koszulek. Tegoroczna edycja, z oczywistych względów, nie może być kontynuowana w planowanej formie, ale wierzę, że już niedługo wrócimy do gry i spotkamy się na stadionach w całej Polsce. Serdecznie pozdrawiam wszystkich uczestników XX jubileuszowej edycji Turnieju” – mówi Krzysztof Pawiński , CEO Maspex.

Główną ideą Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” jest popularyzacja aktywności fizycznej i piłki nożnej wśród dzieci w każdym zakątku kraju, spełnianie sportowych marzeń oraz odkrywanie talentów. Rozgrywki odbywają się w kategoriach wiekowych do lat 8, 10 i 12 dla chłopców i dziewcząt. W dotychczasowych edycjach Turnieju wzięło udział już ponad 2 miliony dzieci. Aż 1/3 uczestników Turnieju stanowią dziewczęta. Wielki finał rozgrywek od 7 lat odbywa się na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie, przed finałem Totolotek Pucharu Polski. W Turnieju zagrało już ponad 50 reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych. Nagrodą główną dla zwycięzców jest wyjazd na mecz reprezentacji Polski i spotkanie z jej piłkarzami.

„Rozpoczęcie współpracy z firmą Tymbark (Grupa Maspex) było jednym z kluczowych momentów w historii rozwoju Turnieju. Bez naszego wspólnego zaangażowania rozgrywki nie zyskałyby takiego prestiżu i popularności. Zależy nam, aby poprzez takie działania rozwijać pasję młodych zawodników i zawodniczek. Ta pasja w przyszłości może przerodzić się w zawodową karierę. W historii Turnieju wzorcową drogę ,,z podwórka na stadion” przebyło wielu obecnych reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych. Paulina Dudek, Małgorzata Mesjasz, Krzysztof Piątek czy Arkadiusz Milik to tylko część z nich” – podkreśla sekretarz generalny PZPN, Maciej Sawicki.

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” istnieje od 2001 roku. Firma Tymbark, jest głównym sponsorem rozgrywek od VII edycji, czyli 2007 roku i na mocy nowej umowy przedłużającej współpracę z PZPN, pozostanie nim do 2024 roku.

Obecnie trwa XX edycja rozgrywek, która z powodu wprowadzonego w Polsce stanu epidemii została zawieszona tuż przed rozegraniem etapów wojewódzkiego i ogólnopolskiego. O wszystkich decyzjach dotyczących wznowienia rozgrywek ich organizator, Polski Związek Piłki Nożnej, będzie informował na bieżąco za pośrednictwem strony www.zpodworkanastadion.pl oraz kanałów social media PZPN „Piłka dla wszystkich”.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›