Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tymbark rozegra swój puchar w Rumunii

Marka Tymbark zorganizuje w kolejnym roku w Rumunii turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Tymbark jest marką należąca do Grupy Maspex, która swoje produkty sprzedaje na rynku Rumuńskim już od 20 lat. Jest to drugi co do wielkości rynek dla Maspexu zaraz za Polską. Po sukcesie turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” w Polsce, firma zdecydowała się zaangażować w rozwój podobnego projektu w Rumunii.

W tym roku Tymbark nawiązał współpracę z Rumuńską Federacją Piłki Nożnej. Efektem będą rozgrywki o podobnej formule do odbywającego się w Polsce turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Rumuńska edycja, do której zapisy właśnie się rozpoczęły, będzie rozgrywana w takich samych kategoriach wiekowych, czyli U-8, U-10 i U-12 zarówno dla chłopców, jak i dziewcząt. Partnerem turnieju o Puchar Tymbarku w Rumunii jest Ministerstwo Edukacji Narodowej i Badań Naukowych, a ambasadorami zostali Miodrag Belodedici (były obrońca reprezentacji Rumunii i dwukrotny zwycięzca klubowego Pucharu Europy) oraz Maria Ficzay (reprezentantka Rumunii oraz piłkarka aktualnego mistrza Polski – Medyka Konin).

„Razem z Tymbarkiem chcemy stworzyć turniej piłkarski dla dzieci, który przyczyni się do odkrycia nowych talentów. Jesteśmy zaszczyceni tym partnerstwem i przekonani, że sukces tego przedsięwzięcia bezpośrednio przyczyni się do wychowania nowej generacji piłkarzy, którzy w przyszłości zagrają w Reprezentacji Rumunii” – powiedział Razvan Burleanu, Prezes Rumuńskiej Federacji Piłki Nożnej.

– „Piłka nożna jest bardzo popularnym sportem w Rumunii. Turniej będzie doskonałą szansą na odkrycie najbardziej uzdolnionych piłkarsko dzieci i spełnienie ich marzeń. Sukces polskiej edycji turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” pokazuje, że takie rozgrywki mogą być początkiem prawdziwej kariery piłkarskiej, która prowadzi nawet do gry w Reprezentacji Narodowej. To, co równie ważne, jest to doskonały sposób na zachęcenie dzieci to uprawiania sportu” – powiedział Krzysztof Grabowski, prezes firmy Tymbark Maspex Romania.

– „Cieszymy się, że wspólnie z Tymbarkiem stworzyliśmy największy Turniej piłkarski dla dzieci nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Formuła, którą wypracował PZPN oraz sukces tej akcji mogą być wzorem i inspiracją dla innych federacji. Od początku tworzenia turnieju w Rumunii dzielimy się wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Życzymy powodzenia Federacji Rumunii i oby więcej takich inicjatyw” – podkreśla Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Źródło: Onet.pl

 

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›