fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Twarde Pierniki bez sponsora tytularnego?

Koszykarski zespół Twarde Pierniki Toruń może stracić najważniejszego sponsora – Polski Cukier.

Jak informuje Gazeta Pomorska Twarde Pierniki Toruń niemal na pewno opuści spółka Polski Cukier. Sytuacja ta wynika ze zmian strategii marketingowej przedsiębiorstwa, która coraz mniej chce angażować się w sponsoring sportowy. Obecnie trwają jeszcze rozmowy ze sponsorem, jednak klub szykuje się też na niepowodzenie.

– “Uda nam się zasypać dziurę po sponsorze tytularnym. W tym roku mocno pracowaliśmy nad rozszerzeniem naszego pakietu mniejszych sponsorów” – mówi Gazecie Pomorskiej prezes Maciej Wiśniewski. – “Zrobiliśmy porządek z kapitałem, mamy specjalny program dla sponsorów, którzy za 4,8 tysiące rocznie mogą zostać udziałowcami i nabyć prawo do wielu ciekawych zniżek. Chciałbym, aby każdy z tego grona mógł powiedzieć “to jest mój klub” i być z niego dumnym. Wiele tych rozmów zakończyło się sukcesem i nawet nie chcieliśmy uruchamiać ich finansowo już w tym sezonie. Sam jestem tym także zainteresowany, bo naprawdę pokochałem koszykówkę i staram się tą miłością zarazić wiele osób.” – dodaje Wiśniewski.

 

Najnowsze

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y

ENEL-MED partnerem medycznym koszykówki.
#sponsoringsport #koszykowka #enelmed https://t.co/r3Z2hgI9MI