fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TVP zarobiło na mundialu

Jak podaje Prezes Jacek Kurski TVP po raz pierwszy w historii zarobiło na mundialu, w tej chwili to 60 mln złotych.

W trakcie konferencji prasowej Kurski powiedział – “po raz pierwszy w historii ostatnich kilkunastu lat Telewizja Polska zarobiła na wielkiej imprezie sportowej”. – Mimo wysokich kosztów produkcji i zakupu licencji udało się nam zarobić 60 mln zł – powiedział Kurski.

Wszystkie mecze Mistrzostw Świata pokazywane są na kanałach otwartych TVP – TVP 1 i TVP 2. Oprócz tego cala oferta programowa TVP Sport podporządkowana jest turniejowi. Jest to tez pierwszy mundial transmitowany w technologi 4K, który pokazuje specjalny kanał TVP 4K. W Rosji TVP akredytowało ponad 150 osób.

Najnowsze

Faurecia sponsorem Miedzi Legnica

Do grona sponsorów ekstraklasowej Miedzi Legnica dołączyła Faurecia, czyli jeden z największych na świecie producentów części ...

Całość ›

PIK partnerem Wisły Płock

Nowym partnerem Wisły Płock została Hurtownia Materiałów Budowlanych "PIK" Partner zapewni naszemu klubowi wsparcie finansowe, w ...

Całość ›

Bartosz Król nowym rzecznikiem Łódzkiego Klubu Sportowego

Bartosz Król to nowy Rzecznik Prasowy ŁKS-u, w przeszłości miał już okazję pracować w klubie Nowy rzecznik pochodzi z Łodzi i ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Faurecia sponsorem Miedzi Legnica
#sponsoringsport #miedzlegnica #faureci https://t.co/RLhlDCuIVF

PIK partnerem Wisły Płock
#sponsoringsport #wislaplock #pilkanozna https://t.co/6s1NdClDoe