Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TVP chwali się dużymi przychodami z mundialu

TVP zarobiło bardzo dużo na mundialu, suma może wynosić nawet 70 mln złotych.

Jacek Kurski, Prezes TVP systematycznie informował opinię publiczną na temat oglądalności czy przychodów dotyczących transmisji ze spotkań Mistrzostw Świata. Już w czerwcu do opinii publicznej dotarła informacja, że zysk mógł wynieść 60 mln złotych, ta wartość jednak wzrosła.

Łączne wpływy ze sprzedaży czasu antenowego wynoszą 54,027 mln zł. Do tego należy jeszcze doliczyć pieniądze ze sponsoringu, które wynoszą 10,488 mln oraz ze źródeł online, które wzrosły do 2,899 mln zł. Na tym jednak nie koniec

– “Wliczając w to ponad 6,5 mln zł prognozowanych przychodów ze stref kibica oraz 3,543 mln zł związanych z reemisją kanału TVP 4K oraz TVP Sport poza TVP, Telewizja Polska zarobiła na mundialu w Rosji ponad 77 mln zł, czyli dwa razy więcej niż na poprzednich mundialach w 2010 i 2014 r.” – cytuje Kurskiego “Business Insider”.

Przychody TVP robią wrażenie, jednak trudno powiedzieć jakie są koszty mundialu jakie poniosła telewizja. Na zorganizowanie transmisji należało wykupić prawa do transmisji oraz koszty organizacji tego przedsięwzięcia.

Najnowsze

Świat Narzędzi Astech po raz kolejny Sponsorem Sparty Wrocław

W nowym sezonie 2019 firma Astech ponownie będzie Sponsorem żuzlowej WTS Sparty Wrocław Przed nimi trzeci sezon współpracy – ...

Całość ›

Nowe, stare władze Jagielloni

We wtorek odbyło się Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy oraz Rady Nadzorczej Jagiellonii Białystok Sportowej Spółki Akcyjnej W czasie ...

Całość ›

STS sponsorem głównym Jagiellonii na kolejne dwa lata

STS – największy bukmacher w Polsce – przedłużył umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok na kolejne dwa lata Bukmacher ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Świat Narzędzi Astech po raz kolejny Sponsorem Sparty Wrocław.
#sponsoringsport #spartawroclaw #zuzel https://t.co/lnA3yE4GlE

Nowe, stare władze Jagiellonii.
#sponsoringsport #jagielloniabialystok #pilkanozna https://t.co/BNiKznTSha