Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TVP chwali się dużymi przychodami z mundialu

TVP zarobiło bardzo dużo na mundialu, suma może wynosić nawet 70 mln złotych.

Jacek Kurski, Prezes TVP systematycznie informował opinię publiczną na temat oglądalności czy przychodów dotyczących transmisji ze spotkań Mistrzostw Świata. Już w czerwcu do opinii publicznej dotarła informacja, że zysk mógł wynieść 60 mln złotych, ta wartość jednak wzrosła.

Łączne wpływy ze sprzedaży czasu antenowego wynoszą 54,027 mln zł. Do tego należy jeszcze doliczyć pieniądze ze sponsoringu, które wynoszą 10,488 mln oraz ze źródeł online, które wzrosły do 2,899 mln zł. Na tym jednak nie koniec

– “Wliczając w to ponad 6,5 mln zł prognozowanych przychodów ze stref kibica oraz 3,543 mln zł związanych z reemisją kanału TVP 4K oraz TVP Sport poza TVP, Telewizja Polska zarobiła na mundialu w Rosji ponad 77 mln zł, czyli dwa razy więcej niż na poprzednich mundialach w 2010 i 2014 r.” – cytuje Kurskiego “Business Insider”.

Przychody TVP robią wrażenie, jednak trudno powiedzieć jakie są koszty mundialu jakie poniosła telewizja. Na zorganizowanie transmisji należało wykupić prawa do transmisji oraz koszty organizacji tego przedsięwzięcia.

Najnowsze

PG Silesia sponsorem Podbeskidzia

TS Podbeskidzie Bielsko-Biała znalazło nowego sponsora, którym została firma PG Silesia zajmujaca się wydobywaniem węgla kamiennego ...

Całość ›

Już w marcu Dni Biznesu w Sporcie

W dniach 1703-1903 2020r odbędzie się czternasta edycja Dni Biznesu w Sporcie Trzydniowa konferencja organizowana jest przez członków ...

Całość ›

PKM OLKUSZ na dłużej z Wisłą

Trwająca od 2017 roku współpraca Białej Gwiazdy z firmą ANTRANS będzie miała swoją kontynuację z firmą PKM OLKUSZ, oba te ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page