Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TuŁódź partnerem medialnym ŁKS-u

Do grona patronów medialnych Łódzkiego Klubu Sportowego dołącza właśnie TuŁódź.pl, czyli jeden z największych portali skupiających się na tym, co ważne w Łodzi i czym żyją jego mieszkańcy.

– “Bardzo cieszymy się, że nie tylko lokalne firmy, ale i lokalne media coraz bardziej identyfikują się z Łódzkim Klubem Sportowym. Od dłuższego czasu śledzimy rozmaite publikacje na portalu TuŁódź.pl i widzimy, że tytuł ten wniósł sporo niezbędnej świeżości na rynku medialnym naszego miasta. Kiedy tylko zatem powstał pomysł współpracy, było jasne, że tak naprawdę do ustalenia są jedynie jej szczegóły” – mówi Bartosz Król, rzecznik prasowy Łódzkiego Klubu Sportowego. – “Wiemy, że TuŁódź.pl ma już swoich wiernych odbiorców wśród sympatyków „Rycerzy Wiosny” i jesteśmy przekonani, że wkrótce to grono jeszcze się powiększy za sprawą kolejnych unikatowych materiałów, które będą się tam pojawiały.”

TuŁódź.pl swoją działalność zainaugurował w grudniu 2016 roku. Kierując się hasłem „Życie Łodzi w Internecie” zadaniem dziennikarzy TuŁódź.pl jest dostarczanie mieszkańcom miasta informacji na temat życia Łodzi za pośrednictwem strony internetowej oraz mediów społecznościowych. Po kilku kluczowych zmianach portal notuje średnio 500 000 odsłon w miesiącu, z czego dużą część stanowią wejścia na podstrony sportowe. Nic dziwnego, skoro codziennie na TuŁódź.pl pojawia się minimum pięć sportowych artykułów, dotyczących m.in. piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, rugby, żużla, piłki wodnej, piłki ręcznej czy curlingu.

– “Nasz portal ma na celu wnieść nową jakość do łódzkich mediów. Stawiamy na rzetelne i sprawdzone informacje. W dzisiejszych czasach to trochę karkołomne zadanie, ale staramy się stronić od tzw. clickbaitów, czyli wiadomości, które mają na celu tylko poprawienie statystyk, a nie przekazanie wartościowych informacji odbiorcom. Co ważne, TuŁódź.pl to w stu procentach polski kapitał. Nie jesteśmy uzależnieni od jakiegoś wielkiego koncernu czy wpływowego właściciela. Każdy pracownik ma wolną rękę w wyszukiwaniu tematów i opisywaniu ich według swojego systemu wartości” – podkreśla Bartosz Jankowski, szef działu sportowego TuŁódź.pl.

Co wyróżnia TuŁódź.pl na tle konkurencji? – “U nas każdy może opisać daną sprawę według własnego sposobu myślenia. To świetne rozwiązanie, bo zapewnia różnorodność poglądów i indywidualne podejście do każdego tematu. Ale powodów jest więcej. TuŁódź.pl to jedyny portal lokalny. Podkreślam, lokalny, a nie regionalny. Codziennie na TuŁódź.pl pojawia się 20-30 materiałów dotyczących bieżących spraw, ważnych na mieszkańców naszego miasta. Na portalu cały czas coś się dzieje. Nie zasypujemy naszych odbiorców masą niepotrzebnych i niesprawdzonych wiadomości, bo szanujemy ich czas. To sprawia, że jesteśmy swego rodzaju ekskluzywnym medium internetowym. Z drugiej jednak strony nie oczekujemy od czytelników opłat za korzystanie z portalu. Treści są całkowicie darmowe i dostępne dla wszystkich o każdej porze dnia i nocy “– dodaje Jankowski.

TuŁódź.pl to nie tylko aktualne informacje, ale także sporo sportowej publicystyki. Trzema wiodącymi pozycjami są program #TuŁódźTuSport, audycja Sport na Końcu Języka oraz #TuFelieton – z Maliną o Sporcie. Od tego sezonu portal uruchomił także specjalną podstronę z relacjami na żywo m.in. z meczów piłkarskich. To jednak nie koniec nowości. Obecnie trwają prace nad magazynem, do udziału w którym zaproszony został dziennikarz portalu lksfans.pl. Natomiast w związku z nawiązaną współpracą z Łódzkim Klubem Sportowym, TuŁódź.pl będzie produkował unikalne materiały wideo z udziałem piłkarzy, trenerów oraz pracowników klubu.

– “Pierwotnie działaliśmy na licencji firmy TuPolska. To w oparciu o takie portale jak rybnik.com.pl czy tuwroclaw.pl stawialiśmy pierwsze kroki. Obecnie wzorujemy się m.in. na portalu Trojmiasto.pl, a także na zagranicznych portalach branżowych oraz newsowych. Nie będę jednak ukrywał, że chcemy wypracować swój model portalu internetowego, który będzie stworzony w oparciu o nowe technologie i potrzeby czytelników. Stąd m.in. transmisje na żywo za pośrednictwem Facebooka, a także materiały wideo nagrywane smartfonami. Muszę przyznać, że nagrywanie takim małym sprzętem było na początku obiektem żartów ze strony innych dziennikarzy, ale z czasem okazało się, że to jednak my mieliśmy rację. Dziś na konferencjach prasowych coraz więcej redakcji korzysta z rozwiązania, które my wprowadziliśmy w życie ponad dwa lata temu” – dodaje kierownik redakcji sportowej TuŁódź.pl.

Warto dodać, że przez ostatnie dwa lata TuŁódź.pl (a wcześniej jeszcze TuŁódź.com) było partnerem siatkarek ŁKS-u Commercecon, które przez ten czas wywalczyły wicemistrzostwo i mistrzostwo kraju.

Najnowsze

PGNiG Superliga od lutego w USA

Od lutego 2020 roku mecze PGNiG Superligi będzie można oglądać za oceanem, spółka sprzedała dostępne w Stanach Zjednoczonych ...

Całość ›

Ruch obchodzi 100-lecie

W przyszłym roku Ruch Chorzów będzie obchodził swoje setne urodziny, z tej okazji przygotuje wiele atrakcji, zmienił też herb  W ...

Całość ›

Jarosław „Pashabiceps” Jarząbkowski ambasadorem sekcji esportowej LV BET

Były zawodnik organizacji Virtuspro Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski został ambasadorem LV BET Pasha wygrał 43 oficjalne ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.