Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Truly.work sponsorem tytularnym Stali

Podczas specjalnej konferencji prasowej ogłoszono nowego sponsora tytularnego gorzowskiej Stali. Została nim marka Truly.work – platforma komunikacji, łącząca funkcje rekrutacyjne, społecznościowe i usługowe.

Nadwarciański klub zmienia swojego sponsora tytularnego. Przez ostatnie dwa lata była nim firma Cash Broker, która nadal pozostanie jednak w gronie sponsorów gorzowskiej Stali. Podkreślił to prezes klubu, Ireneusz Maciej Zmora: – Razem ze Stalą Gorzów ostatnie dwa lata naszej historii pisała firma Cash Broker z Panem Markiem i Joanną Grzyb na czele. Były to piękne lata, na które składają się dwa najważniejsze medale: brąz DMP zdobyty w Zielonej Górze i tytuł Wicemistrza Polski, który świętowaliśmy w roku 2018. Cieszymy się, że firma Cash Broker przyczyniła się przez ostatnie dwa lata do tych sukcesów i nadal zostaje przy Klubie jako jego sponsor i członek BSC. Pewien etap jednak się kończy, by mógł rozpocząć się kolejny.

Nowym sponsorem tytularnym żółto-niebieskiej drużyny w sezonie 2019 ogłoszono markę Truly.work. To nowoczesna, interaktywna platforma komunikacji, łącząca funkcje rekrutacyjne, społecznościowe i usługowe, nakierowane na potrzeby użytkownika indywidualnego i korporacyjnego. Podczas konferencji prasowej o zaangażowaniu truly.work w sponsoring sportowy mówili inicjatorzy projektu, Karolina Czopor i Marcin Molik.

  • „Truly.work powstaje jako marka globalna, ale podobnie jak Stal Gorzów, działamy na rzecz lokalnej społeczności i rozwoju lokalnego biznesu. Staramy się być najlepszą wizytówką Gorzowa Wielkopolskiego. Wyznając tożsame wartości, postanowiliśmy połączyć siły i wspierać się w osiąganiu celów” – zapewniła Karolina Czopor.

Najnowsze

„Franz – Historia Franciszka Smudy” – premiera serialu dokumentalnego CANAL+

Już 20 kwietnia w serwisie streamingowym CANAL+ zadebiutuje pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Franz – Historia ...

Całość ›

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›