Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Trefl Sopot z symbolem Sopotu na koszulkach

Domowe stroje meczowe, w których koszykarze Trefla Sopot będą występować w sezonie 2020/2021 charakteryzuje symbol Sopotu – znane w kraju molo.

Projekt zawiera tradycyjne elementy oraz nawiązuje do jubileuszowego sezonu w którym świętujemy „25 lat sopockich emocji!”. Podobnie jak w zeszłych rozgrywkach, na koszulkach zawodników znajdzie się molo – symbol miasta Sopot, który jednak zmieni swoją formę. W projekcie zostało odzwierciedlone zdjęcie z roku powstania klubu, czyli 1995.

Domowe stroje Trefla Sopot na sezon 2020/2021 zostały wykonane w tradycyjnych, żółto-czarnych barwach. Nad numerem każdego z zawodników oprócz zawsze obecnego herbu został umieszczony znak „25 lat sopockich emocji”. Ten sam znak – w żółtym kolorze, znalazł się na czarnych kołnierzykach koszykarzy oraz na spodenkach zawodników, tuż nad klubowym herbem.

Na strojach meczowych koszykarzy pojawiły się również tzw. „sierżanty”. Nawiązują one do nowego layoutu klubu, którym będzie się posługiwał w kanałach społecznościowych w sezonie 2020/2021. Trefl Sopot postawił także na inną czcionkę przy zapisie nazwisk oraz numerów zawodników.

Istotna zmiana została zastosowana również przy najbardziej charakterystycznym fragmencie koszulki – odzwierciedleniu sopockiego mola. Element, który został zastosowany po raz pierwszy w rozgrywkach 2017/2018 i od tego czasu nieprzerwanie towarzyszy koszykarzom sopockiego klubu, tym razem zostanie zaprezentowane w innej formie. W związku z jubileuszem 25-lecia powstania Trefla Sopot klub zdecydował, iż na koszulkach pojawi się zdjęcie molo z roku 1995. Liczba oznaczająca datę rozpoczęcia „25 lat sopockich emocji” również będzie obecna na strojach zawodników.

Umieszczenie na koszulkach najbardziej charakterystycznego punktu Sopotu podkreśla silne więzi jakie łączą miasto i klub. Zdjęcie z 1995 roku ma na celu pokazać, iż ta relacja trwa nieprzerwanie od 25 lat. Trefl Sopot pragnie identyfikować się z miastem oraz chce być ważnym punktem na jego mapie. W trakcie „25 lat sopockich emocji” koszykarski Trefl z powodzeniem promował miasto Sopot jako dziesięciokrotny medalista PLK oraz uczestnik prestiżowych rozgrywek europejskich. Z takim samym rezultatem klub pragnie kontynuować tę misję w przyszłości.
Meczowe koszulki Trefla Sopot na sezon 2020/2021 trafią do klubowego sklepiku 29 sierpnia, kiedy to drużyna zainauguruje rozgrywki w ERGO ARENIE spotkaniem z mistrzem Polski, Stelmetem Enea BC Zielona Góra.

Najnowsze

POS-BET i Śląsk Wrocław kontynuują współpracę

Firma budowlana Grupa POS-BET specjalizująca się w konstrukcjach betonowych podpisała nową umowę sponsorską, na mocy której trzeci ...

Całość ›

Suzuki przedłuża kontrakt z Koroną Kielce i kielecką areną

Suzuki Motor Poland przedłużyło umowę i pozostanie sponsorem Korony Kielce w sezonie 2021/2022, kontrakt podpisano także z kielecką ...

Całość ›

PGE z GKS Bełchatów

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna kontynuuje współpracę sponsoringową ze Stowarzyszeniem Energetyczny Klub Sportowy SKRA ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›