Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Trefl Sopot z nową stroną www

Trefl Sopot opublikował nową wersję strony internetowej – treflsopot.pl.

Witryna jest nowoczesna, czytelna i w pełni responsywna, co oznacza, że dostosowuje się do urządzenia, na którym jest w danym momencie przeglądana.

– „Tworząc stronę myśleliśmy przede wszystkim o potrzebach naszych fanów, dlatego na nowej witrynie treflsopot.pl postawiliśmy na nowoczesność, czytelność i prostotę – pragniemy, żeby każdy kibic odwiedzający naszą stronę mógł bez problemu znaleźć wszystkie potrzebne informacje. Chcemy, żeby nowa strona www stała się dla fanów Trefla jednym z najważniejszych źródeł informacji na temat klubu. Cały czas rozwijamy nasze media społecznościowe i jesteśmy pewni, że nowa witryna będzie doskonałym dopełnieniem działań komunikacyjnych 'serca Sopotu'” – mówi Ewelina Majkowska, Kierownik marketingu i komunikacji w Treflu Sopot.

– „Strona jest świetną wizytówką naszego klubu i prezentuje najważniejsze elementy, określające zespół żółto-czarnych: młodość, dynamikę i myślenie o przyszłości. Mocno skupiliśmy się również na rozszerzeniu informacji na temat naszej sopockiej młodzieży – dziś na stronie widnieje nie tylko skład wszystkich ekip młodzieżowych, ale również dokładny terminarz drużyn U18, U20, a także drugoligowych rezerw. Przy projektowaniu witryny dbaliśmy o to, żeby była ona spójna z naszymi działaniami marketingowymi, dlatego strona www idealnie wpisuje się w całość komunikacji klubu w trwającym sezonie. Po wprowadzeniu całkowicie odmienionych i bardzo dobrze przyjętych strojów meczowych, to dla nas kolejna istotna zmiana w obecnych rozgrywkach. Postawiliśmy bardzo duży krok w przód – nowa witryna jest nie tylko funkcjonalna, ale też bardzo atrakcyjna wizualnie. Finalny wygląd strony jest efektem pracy naszego całego zespołu marketingowego – jesteśmy pewni, że kibicom spodoba się nowa odsłona strony treflsopot.pl” – dodaje Majkowska.

Strona została zaprojektowana tak, aby była intuicyjna dla użytkowników – kibice mają łatwy i szybki dostęp do wyników spotkań wszystkich zespołów „serca Sopotu” i w atrakcyjny sposób przedstawiony został skład pierwszej drużyny. Już na stronie głównej wyeksponowane zostały kluczowe informacje na temat ostatnich meczów zespołu Trefla. Co najważniejsze, witrynę można wygodnie i bez przeszkód przeglądać przy użyciu urządzeń mobilnych. Wyeksponowane zostało także hasło #sercesopotu, które towarzyszy zespołowi Trefla od sezonu 2017/2018. Poza bielą, która jest obecna również na plakatach meczowych w rozgrywkach 2018/2019 – elementy strony nawiązują kolorystką do żółto-czarnych barw klubu. Za projekt i wykonanie nowej strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna 314.pl.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›