Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Trefl Gdańsk składa wyznanie kibicom

Trefl Gdańsk postanowił rzucić fanom noworoczne wyzwanie, im wyższa będzie frekwencja 7 stycznia, tym większa zniżka zostanie przygotowania na bilety na mecz z Grupą Azoty ZAKSĄ

Początek stycznia to czas stawiania sobie celów, podejmowania wyzwań i tworzenia noworocznych postanowień. Kibice Trefla Gdańsk do swojej listy mogą dopisać jeszcze jeden punkt – obecność na meczu z PGE Skrą Bełchatów. Klub rzuca bowiem fanom noworoczne wyzwanie i im wyższa będzie frekwencja w ERGO ARENIE 7 stycznia, tym większa zniżka zostanie przygotowania na bilety na mecz z Grupą Azoty ZAKSĄ, który odbędzie się niespełna dwa tygodnie później. Jeśli frekwencja przekroczy 6 tysięcy osób, wejściówki na mecz z kędzierzynianami przez pierwsze 48 godzin sprzedaży będą aż 40% tańsze!

„Nie stosowaliśmy jeszcze takiej formy promocji i mamy nadzieję, że zmobilizuje ona te osoby, które się wahały, czy przyjść do ERGO ARENY i przeżywać emocje na żywo. Do meczu z PGE Skrą jest jeszcze ponad tydzień, a już otworzyliśmy wyższą kondygnację trybun, więc cieszymy się, że sobotnia data i krótki, świąteczno-noworoczny oddech w ligowym terminarzu sprzyjają zainteresowaniu tym wydarzeniem. Spotkania z PGE Skrą zawsze są wyjątkowe, w ERGO ARENIE towarzyszy im ponadprzeciętna frekwencja i są to po prostu takie mecze, w których warto uczestniczyć. Mamy nadzieję, że noworoczne wyzwanie dla kibiców będzie sprzyjać jeszcze lepszemu wynikowi na trybunach i wspólnie z tysiącami kibiców stworzymy siatkarskie święto” – mówi Justyna Gdowska, kierownik marketingu i komunikacji Trefla Gdańsk.

Jaka dokładnie frekwencja będzie premiowana zniżkami na mecz z Grupą Azoty ZAKSĄ? Zabawa zaczyna się od wyniku 3500 widzów. Jeśli na meczu z PGE Skrą przekroczona zostanie ta liczba, przez pierwsze 48 godzin sprzedaży bilety na mecz z ZAKSĄ będą tańsze o 5%. Frekwencja powyżej 4000 osób oznacza 10% zniżki. Następnie, jeśli liczba publiczności byłaby zbliżona do domowego spotkania z PGE Skrą z poprzedniego sezonu, gdy wynosiła ona 4800 osób, kibice gwarantują sobie 15% zniżki na mecz 19 stycznia. Powyżej 5000 osób to już 20% zniżki, a dalej upust rośnie już nie o 5, a o 10 punktów procentowych! 5500 kibiców w hali na granicy Gdańska i Sopotu oznacza 30% rabatu przez 48 godzin, a 6000 fanów aż 40% zniżki! Biorąc pod uwagę mecze ligowe, bariera 6000 kibiców na meczu Trefla z PGE Skrą została ostatnio przekroczona w 2017 r., gdy drużyny dopingowało z trybun ERGO ARENY 6850 osób! Z kolei mecze w 2019 i 2018 roku przyciągały po 5500 widzów. To, czy uda się powtórzyć lub pobić te wyniki zależy oczywiście od wspólnych starań klubu i kibiców! Z pewnością mecz 7 stycznia będzie się różnił od ostatnich pojedynków Trefla z PGE Skrą tym, że drużyny przystępują do niego jako sąsiedzi z tabeli PlusLigi, a wręcz po pierwszej części sezonu to Trefl był wyżej notowany i wywalczył sobie prawo do gry w TAURON Pucharze Polski, co nie udało się bełchatowianom. Emocje w spotkaniu na początku stycznia są więc bardziej niż gwarantowane.

By wśród kibiców wzbudzić większe zainteresowanie noworoczną zabawą frekwencyjną, przez najbliższy tydzień w social mediach Trefla Gdańsk wyzwania będą sobie rzucać także siatkarze, czy jedno z nich zostanie skierowane do bratniego klubu, Trefla Sopot. – „Po bardzo intensywnych trzech pierwszych miesiącach ligi, teraz mamy czas, gdy i drużyna może się w spokoju przygotowywać do pierwszego meczu w 2023 roku i my możemy dobrze wykorzystać tą przerwę na działania komunikacyjne. Będą więc i wyzwania sportowe między zawodnikami i… kibicowskie od naszych siatkarzy do koszykarzy Trefla Sopot. Jeśli publiczność uważnie obserwuje podczas meczów nasz kwadrat dla rezerwowych, może dostrzec, że zawodnicy, z Mariuszem Wlazłym na czele, zaczęli tak jak i kibice na trybunach używać klaskaczy. Sprawdzimy, jak radzą sobie koszykarze, a wszystko ma oczywiście na celu zainteresowanie pomorskiej społeczności meczami” – dodaje Gdowska.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›