Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Trefl Gdańsk rusza z nową stroną internetową

Responsywność, przejrzystość i nowe funkcjonalności – ruszyła nowa strona internetowa Trefla Gdańsk, przygotowana zgodnie z obowiązującymi trendami.

Za kreację i wykonanie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna 314.pl. Kibice poza podstawowymi informacjami mogą głosować na swojego ulubionego zawodnika danego miesiąca – w tym przypadku „lwa lutego” – a także w przejrzystym kalendarzu zobaczyć nie tylko daty domowych i wyjazdowych meczów „gdańskich lwów”, ale także dowiedzieć się, który zawodnik kiedy świętuje urodziny.

Nowa strona Trefla Gdańsk przygotowana została zgodnie z obowiązującymi trendami – jest przejrzysta, czytelna, intuicyjna, a przede wszystkim responsywna, co oznacza, że dostosowuje się do urządzenia, na którym jest w danym momencie przeglądana. Stworzona jest w żółto-czarno-białej stylistyce, nawiązującej do barw klubowych, a także obecnej identyfikacji wizualnej „gdańskich lwów”, opartej na tych właśnie kolorach oraz trójkątnych, dynamicznych i nowoczesnych kształtach, spójnych także z koszulkami meczowymi gdańszczan oraz wszystkimi materiałami graficznymi, na których przewodzi motyw lwa.

Na stronie głównej w przejrzysty sposób przedstawione są zarówno aktualności z klubu, informacje o najbliższych meczach żółto-czarnych, skład drużyny, tabela PlusLigi jak i kalendarz, który zawiera mecze domowe, wyjazdowe oraz daty urodzin zawodników Trefla Gdańsk. Powiększyła się też sekcja informacji o drużynach młodzieżowych Trefla, a także dodana została zakładka „Fan Zone”, w której można znaleźć informacje zarówno o rodzinnym kibicowaniu, jak i np. projekcie „Siatkarz z klasą”. Nowością w porównaniu do poprzedniej wersji strony jest także sonda, w której kibice mogą wybierać swojego ulubionego zawodnika danego miesiąca – w tym przypadku „lwa lutego”. Nowa strona internetowa – obok rozwijających się mediów społecznościowych oraz kreatywnych działań promocyjnych – jest dopełnieniem aktywności Trefla Gdańsk w obszarze marketingowo-komunikacyjnym.

Wprowadzenie nowej witryny www promują grafiki z wykorzystaniem zdjęć meczowych zawodników Trefla oraz haseł nawiązujących zarówno do serwisu internetowego, jak i słownictwa siatkarskiego. Przy zdjęciu Nikoli Mijailovicia z ataku pojawia się hasło „treflgdansk.pl – tutaj wbijam”, a ujęcia z zagrywek Rubena Schotta opatrzone są tekstami „zaserwuj sobie najświeższe informacje” oraz „kierunek nowa strona”.

Za kreację i wykonanie nowej strony Trefla Gdańsk odpowiedzialna jest agencja interaktywna 314.pl, która już w sezonie 2017/2018 została Partnerem Technologicznym Trefla Gdańsk. Kibice logo 314.pl mogą zaobserwować zarówno na strojach siatkarzy Trefla, jak i parkiecie ERGO ARENY oraz innych nośnikach reklamowych podczas meczów.

Nowa strona internetowa znajduje się pod adresem: www.treflgdansk.pl

Najnowsze

Agnieszka Roszkiewicz nowym sekretarzem generalnym PZZ

Od 1604 funkcję sekretarza generalnego Polskiego Związku Zapaśniczego objęła Agnieszka Roszkiewicz, która zastąpiła na tym ...

Całość ›

PZBuk Oficjalnym Bukmacherem polskiej koszykówki

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Oficjalnym oraz Oficjalnym Bukmacherem Energa Basket Ligi kobiet i ...

Całość ›

Ekstraklasa z milionową ogladąlnością

Ostatnie spotkania Ekstraklasy na antenach Telewizji Polskiej notują milionowe oglądalności, rozgrywki prawdopodobnie w kolejnym roku ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›