Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Trefl Gdańsk oraz Trefl Sopot przedłużyły umowę z Portem Lotniczym

W scenerii hali odlotów Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy przedłużone zostały umowy o współpracy Portu z klubami sportowymi spod znaku Trefla.

Przypieczętowali je Prezes Zarządu Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy Tomasz Kloskowski oraz kierujący siatkarskim Treflem Gdańsk i koszykarskim Treflem Sopot Dariusz Gadomski i Marek Wierzbicki. Współpraca podmiotów trwa od wielu lat, a nowo podpisane umowy obowiązywać będą do końca 2021 roku. Prezesom towarzyszyły maskotka lotniska Airnest oraz znany z meczów siatkarzy i koszykarzy, główny bohater serialu animowanego „Rodzina Treflików”, Treflik.

Partnerstwo Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy i Trefla Gdańsk zaczęło się zanim jeszcze zespół awansował do PlusLigi, czyli na samym początku budowy w stolicy Pomorza topowego ośrodka siatkarskiego. W przypadku koszykarskiego Trefla Sopot kooperacja rozpoczęła się w 2010 roku, gdy drużyna miała już na swoim koncie wiele sukcesów, a wspólnie działania umożliwiły dalszy rozwój klubu. Pomimo trwającej pandemii Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy ponownie został sponsorem „gdańskich lwów” oraz „serca Sopotu” i będzie widoczny podczas meczów jednych z najbardziej emocjonujących dyscyplin sportu, jakimi są siatkówka i koszykówka. Warto dodać, że od początku współpracy Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy jest jednym z głównych Sponsorów obu klubów. Dzięki temu wsparciu Trefl Gdańsk i Trefl Sopot mogą się rozwijać i dostarczać wspaniałych emocji mieszkańcom zarówno Trójmiasta, jak i całego Pomorza.

„Współpraca lotniska z obu klubami zawsze była rewelacyjna i dlatego chcemy i będziemy ją kontynuować. Zawsze też podkreślałem, że wyniki sportowe są na drugim miejscu, a najważniejsze, byśmy razem robili coś dla kibiców, mieszkańców i wszystkich sympatyków naszej aglomeracji” – powiedział Tomasz Kloskowski prezes Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy.

Współpraca od lat widoczna jest na wielu płaszczyznach. Podczas meczów logo Portu Lotniczego eksponowane jest na banerach znajdujących się w hali, naklejkach na boisku, strojach meczowych i dresach zawodników, a ponadto od lat siatkarzy i koszykarzy do walki zagrzewa lotniskowa maskotka Airnest. W trakcie pandemii wspólne działania przeniosły się głównie do mediów społecznościowych, gdzie m.in. został zorganizowany konkurs wiedzy o Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Z kolei w czasie świąt Bożego Narodzenia kluby włączyły się w akcję swojego Sponsora „Pomagamy Mikołajowi przylecieć do dzieci”. W tym roku, z powodu pandemii, podopieczni domu dziecka nie mogli przyjechać na lotnisko przywitać Mikołaja, dlatego też drużyny spod znaku Trefla przyłączyły się do pomocy i przekazały prezenty, które elfy z Portu Lotniczego wraz ze Świętym Mikołajem dostarczyły do najmłodszych.

W poprzednich sezonach efektami współpracy Trefla Gdańsk i Trefla Sopot z Portem Lotniczym było wiele wspólnych inicjatyw – kluby uczestniczyły w Skywayrun Gdańsk Airport, w hali odlotów gdańskiego lotniska zawodnicy życzyli wszystkim pasażerom przyjemnej podróży, a w ćwierćfinale siatkarskiej Ligi Mistrzów w sezonie 2018/2019 dwaj libero „gdańskich lwów” grali w specjalnie zaprojektowanych strojach, promujących latanie z Gdańska. Z kolei w bieżących rozgrywkach koszykarskich logo Sponsora było eksponowane również w formie pokrowców na krzesłach ławek rezerwowych obu drużyn.

– „Bardzo dziękuję, że w 2021 roku możemy kontynuować naszą współpracę. Port Lotniczy Gdańsk będzie już po raz piętnasty aktywnie wspierać drużynę, co tym bardziej doceniamy w trudnym dla wszystkich czasie pandemii. Nasza współpraca od lat jest wysoce owocna i jestem przekonany, że ten rok także będzie obfitować zarówno w emocje i sukcesy sportowe, jak i przyniesie wiele wspólnych profitów. Bardzo się cieszę, że pośród firm wspierających drużynę „gdańskich lwów” jest taka marka, jak Port Lotniczy Gdańsk. Jednocześnie trzymam kciuki, by pasażerowie jak najszybciej mogli powrócić w podniebne podróże, a Port Lotniczy znów tętnił życiem” – powiedział Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

Wyrazy podziękowania wyraził także prezes koszykarskiego Trefla Sopot. – „Kolejny rok znakomitej współpracy z Portem Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy za nami. Jestem niezmiernie zadowolony, iż spotykamy się tutaj po raz kolejny i tą owocną kooperację będziemy kontynuować. Nasz wieloletni Partner jest jednym z najważniejszych Sponsorów. Zawsze możemy liczyć na wsparcie ze strony Portu. Dziękujemy za zaufanie i wierzymy, że w rozgrywkach 2021/2022 wspólnie będziemy cieszyć się z dobrych wyników sportowych” – powiedział Marek Wierzbicki, prezes Trefla Sopot.

Dla klubów spod znaku Trefla, pomimo nietypowego, pandemicznego sezonu 2020/2021 i organizacji meczów bez udziału publiczności, wartości marketingowe i medialne, a co z tym związane również ekspozycji sponsorów, pozostają na bardzo wysokim poziomie. W rundzie zasadniczej sezonu 2020/2021 mecze Trefla Gdańsk i Trefla Sopot w sportowych kanałach telewizji Polsat obejrzało ponad 2 500 000 osób, a liczba artykułów na temat drużyn w środkach masowego przekazu osiągnęła niemal 25 tysięcy. Zarówno Sponsor, jak i kluby, mimo trudności związanych z pandemią dostosowali się do nowej rzeczywistości, co może tylko zaowocować w przyszłości.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›