Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Transmisja z Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2020 dostępna dla wszystkich

Mimo kilku tygodni, które minęły od największego wydarzenia w branży – SPORTBIZ, nadal można w nim uczestniczyć, tym razem wykupując dostęp online do transmisji.

Podczas ostatniej edycji święta marketingu sportowego poznaliśmy opinię ekspertów o przyszłości polskiego sportu. Jak ogólnoświatowy kryzys wywołany przez COVID-19 wpłynął na rynek sportu? Jak wiele zmieniło się w sponsoringu, promocji wszystkich dyscyplin? Czy pandemia nie stała się… szansą dla innych? Podczas wrześniowego Forum ponad 30 międzynarodowych ekspertów przedstawiło kierunki, którymi podążać będą wszyscy działacze: pracownicy Jednostek Samorządów Terytorialnych, przedstawiciele firm agencji marketingu oraz sponsoringu sportowego, osoby zarządzające w organizacjach sportowych.

Sytuacja z jaką mierzymy się wszyscy od marca wpłynęła również na samą organizację wydarzenia w warszawskim Centrum Olimpijskim. Tegoroczna edycja po raz pierwszy w historii miała model hybrydowy, tj. połączenie uczestnictwa stacjonarnego oraz w formie on-line.

Pierwszego dnia Forum odbyły się panele dyskusyjne dotyczące tematyki sponsoringu sportowego, rynku praw TV, a także sportu dzieci i młodzieży. Udział w nich wzięli przedstawiciele m.in. Grupy LOTOS, Totalizatora Sportowego, Enea S.A., TVP Sport czy Ministerstwa Sportu. Z kolei w części konferencyjnej pojawili się międzynarodowi eksperci, realizujący projekty m.in. dla Premier League, NBA, F1, Borussii Dortmund, czy Žalgirisu Kowno, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem praktycznym. W ramach wydarzenia odbyły się również branżowe targi SPORTBIZ Expo, podczas których firmy działające w sporcie, zaprezentowały swoją ofertę szerokiej publiczności.

Każda zainteresowana osoba chcąca obejrzeć prelekcje ekspertów z branży sportu, ma możliwość zakupienia dostępu do prelekcji w dowolnym momencie! Materiały video są dostępne na platformie szkoleniowej firmy SportWin – LINK. Do wyboru jest możliwość zakupienia pojedynczych prelekcji od 34 zł do 49 zł. W przypadku chęci zakupienia dostępu do wszystkich materiałów, dla czytelników portalu organizatorzy Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ wraz z Redakcją Sponsoring Sport.pl przygotowali kod rabatowy -15%: „sponsoringsport” – Debata za 102 zł brutto oraz Konferencja za 425 zł brutto.

Najnowsze

AliExpress zostaje nowym partnerem Lecha Poznań

AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Lecha Poznań, czołowego klubu piłkarskiego w Polsce Umowa ...

Całość ›

Prezydent odznaczył Igę Świątek oraz Tomasza Świątka

W uroczystości wziął udział Wiceprezes Rady Ministrów Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu Prof Piotr ...

Całość ›

Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią – ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r.

W 2019 r klubom udało się wypracować 572, 3 mln zł przychodów – wynika z 14 raportu firmy doradczej Deloitte „Piłkarska liga ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

AliExpress zostaje nowym partnerem Lecha Poznań.

#sponsoringsport #lechpoznan #aliexpress https://sponsoringsport.pl/aliexpress-zostaje-nowym-partnerem-lecha-poznan/

Prezydent odznaczył Igę Świątek oraz Tomasza Świątka.

#sponsoringsport #tenis #igaswiatek https://sponsoringsport.pl/prezydent-odznaczyl-ige-swiatek-oraz-tomasza-swiatka/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.