Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Toyota Polska partnerem motoryzacyjnym Legii Warszawa

Toyota Motor Poland, należąca do największego producenta samochodów na świecie – Toyota Motor Corporation, podpisała nową, trzyletnią umowę o współpracy z piłkarskim mistrzem Polski. Do 2021 roku Toyota będzie partnerem motoryzacyjnym Legii Warszawa i oficjalnym dostawcą floty aut.

Flota samochodów wykorzystywana jest m.in. do obsługi pierwszego zespołu Legii, sztabu oraz kluczowych pracowników Klubu. W ramach umowy do dyspozycji Klubu przekazane zostaną zarówno pojazdy marki Toyota, jak i prestiżowe samochody marki Lexus. Współpraca partnerów zakłada promocję marek Toyota i Lexus na stadionie Legii, a także przeprowadzenie wspólnych akcji marketingowych, konkursów dla kibiców i wydarzeń specjalnych.

– “Jesteśmy dumni z naszej współpracy z Toyota Motor Poland i cieszymy się, że będziemy się razem rozwijać przez kolejne trzy lata. Toyota i Lexus to jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, które kojarzą się z niezawodnością, solidnością i innowacyjnością, ale także ze sportowym charakterem. Mamy wspólne cele – chcemy być liderami w swoich dziedzinach i wyznaczać nowe trendy. Jestem pewien, że wzajemnie pomożemy sobie w ich osiąganiu tych założeń” – mówi prezes klubu Dariusz Mioduski.

– “Toyota wspiera sport na całym świecie jako partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego, a także Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego, zachęcając wszystkich do aktywności sportowej i przełamywania własnych barier. Współpraca i wsparcie dla Legii Warszawa doskonale wpisuję się w nasze działania ukierunkowane na sport. Z radością będziemy kibicować warszawskiemu klubowi na wszystkich poziomach rozgrywek trzymając kciuki za dalszy rozwój klubu. Wierzymy, że samochody Toyoty i Lexusa będą dobrze służyć piłkarzom, sztabowi i pracownikom Legii, a drużyna dostarczy kibicom wielu emocji i powodów do dumy” – dodaje Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

Toyota, najcenniejsza marka w branży motoryzacyjnej, jest liderem technologii hybrydowej i pierwszym producentem, który wprowadził do powszechnego użycia przyjazne dla środowiska samochody hybrydowe, dostępne obecnie już w ponad 90 krajach. Koncern jest jednym z największych producentów samochodów na świecie – w ubiegłym roku po raz trzeci z rzędu sprzedał ponad 10 milionów pojazdów.

Legia Warszawa to największy klub piłkarski w Polsce i 14-krotny Mistrz Polski. W ostatnim sezonie Legia zdobyła trzeci z kolei tytuł mistrzowski oraz Puchar Polski.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh