Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Toyota Nowakowski sponsorem Miedzi Legnica

Dealer samochodowy Toyota Nowakowski to nowy sponsor ekstraklasowej Miedzi Legnica.

W ramach umowy m.in. do klubu trafiła flota aut marki Toyota, a marka nowego sponsora będzie eksponowana na stadionie podczas dni meczowych.

Modele samochodów Toyota przekazane klubowi to Avensis oraz Corolla. Legniczanie bardzo łatwo je rozpoznają. Widnieją na nich klubowe barwy, herb oraz hasło „GRAMY RAZEM W EKSTRAKLASIE”. Jeden z pojazdów służyć będzie trenerowi Dominikowi Nowakowi, pozostałe będą do dyspozycji klubu.

“Cieszymy się, że tak duża marka, jak Toyota Nowakowski, dostrzega potencjał marketingowy Miedzi Legnica. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści obu stronom. W rozmowach z Toyotą Nowakowski ujęło nas, że pracownicy tej firmy to kibice piłki nożnej i Miedzi. Ta firma doskonale rozumie specyfikę sportu” – mówi Tomasz Brusiło, który w zarządzie Miedzi odpowiada za komunikację i marketing.

Firma Toyota Nowakowski nie po raz pierwszy zaangażowała się we współpracę z klubem sportowym. Wcześniej wspierała m.in. Śląsk Wrocław i KPR Kobierzyce, a także turniej Futsal Masters. Teraz związała się umową sponsorską z Miedzią.

– “To dla nas zaszczyt, że możemy wspierać tak zasłużony klub, jak Miedź Legnica. Zwłaszcza w roku, w którym wywalczył historyczny awans do ekstraklasy. Nasza firma chętnie wspiera inicjatywy sportowe różnego rodzaju. Stąd nowa przygoda, z nowym klubem. Mamy nadzieję, że legniczanie podczas oglądania dobrych meczów pokochają przy okazji również Toyotę i będą chcieli odwiedzić nasze salony na Dolnym Śląsku – w Bielanach Wrocławskich, Wałbrzychu i Jeleniej Górze. Życzymy, żeby każda droga prowadziła klub Miedź Legnica do sukcesu” – mówi Iwona Nowakowska-Sołtys, Prezes Zarządu Toyota Nowakowski.

“Dla nas to strzał w dziesiątkę i czysta przyjemność móc współpracować z Miedzią. Byłem już na meczu w Legnicy i nie raz jeszcze się pojawię, a zwłaszcza w najbliższą niedzielę na meczu derbowym” – dodaje Mateusz Kowalczyk, specjalista ds. marketingu Toyota Nowakowski.

Umowa Miedzi z Toyota Nowakowski obowiązywać będzie do sierpnia 2019 roku. Podczas meczów na stadionie w Legnicy firma będzie promować m.in. swój program Toyota BusinessPlus Nowakowski, czyli ofertę dla biznesu, obejmującą samochody flotowe oraz ich obsługę.

Toyota Nowakowski istnieje na rynku już od 27 lat. Pierwszy salon firmy powstał w Świebodzicach w 1991 roku. W tej chwili Grupa Toyota Nowakowski posiada trzy salony na Dolnym Śląsku – w Bielanach Wrocławskich, Wałbrzychu i Jeleniej Górze.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh