Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Toyota Nowakowski sponsorem Miedzi Legnica

Dealer samochodowy Toyota Nowakowski to nowy sponsor ekstraklasowej Miedzi Legnica.

W ramach umowy m.in. do klubu trafiła flota aut marki Toyota, a marka nowego sponsora będzie eksponowana na stadionie podczas dni meczowych.

Modele samochodów Toyota przekazane klubowi to Avensis oraz Corolla. Legniczanie bardzo łatwo je rozpoznają. Widnieją na nich klubowe barwy, herb oraz hasło „GRAMY RAZEM W EKSTRAKLASIE”. Jeden z pojazdów służyć będzie trenerowi Dominikowi Nowakowi, pozostałe będą do dyspozycji klubu.

„Cieszymy się, że tak duża marka, jak Toyota Nowakowski, dostrzega potencjał marketingowy Miedzi Legnica. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści obu stronom. W rozmowach z Toyotą Nowakowski ujęło nas, że pracownicy tej firmy to kibice piłki nożnej i Miedzi. Ta firma doskonale rozumie specyfikę sportu” – mówi Tomasz Brusiło, który w zarządzie Miedzi odpowiada za komunikację i marketing.

Firma Toyota Nowakowski nie po raz pierwszy zaangażowała się we współpracę z klubem sportowym. Wcześniej wspierała m.in. Śląsk Wrocław i KPR Kobierzyce, a także turniej Futsal Masters. Teraz związała się umową sponsorską z Miedzią.

– „To dla nas zaszczyt, że możemy wspierać tak zasłużony klub, jak Miedź Legnica. Zwłaszcza w roku, w którym wywalczył historyczny awans do ekstraklasy. Nasza firma chętnie wspiera inicjatywy sportowe różnego rodzaju. Stąd nowa przygoda, z nowym klubem. Mamy nadzieję, że legniczanie podczas oglądania dobrych meczów pokochają przy okazji również Toyotę i będą chcieli odwiedzić nasze salony na Dolnym Śląsku – w Bielanach Wrocławskich, Wałbrzychu i Jeleniej Górze. Życzymy, żeby każda droga prowadziła klub Miedź Legnica do sukcesu” – mówi Iwona Nowakowska-Sołtys, Prezes Zarządu Toyota Nowakowski.

„Dla nas to strzał w dziesiątkę i czysta przyjemność móc współpracować z Miedzią. Byłem już na meczu w Legnicy i nie raz jeszcze się pojawię, a zwłaszcza w najbliższą niedzielę na meczu derbowym” – dodaje Mateusz Kowalczyk, specjalista ds. marketingu Toyota Nowakowski.

Umowa Miedzi z Toyota Nowakowski obowiązywać będzie do sierpnia 2019 roku. Podczas meczów na stadionie w Legnicy firma będzie promować m.in. swój program Toyota BusinessPlus Nowakowski, czyli ofertę dla biznesu, obejmującą samochody flotowe oraz ich obsługę.

Toyota Nowakowski istnieje na rynku już od 27 lat. Pierwszy salon firmy powstał w Świebodzicach w 1991 roku. W tej chwili Grupa Toyota Nowakowski posiada trzy salony na Dolnym Śląsku – w Bielanach Wrocławskich, Wałbrzychu i Jeleniej Górze.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›