Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Toyota Nowakowski przedłuża umowę z Miedzią

Dealer samochodowy Toyota Nowakowski pozostaje sponsorem motoryzacyjnym Miedzi Legnica na kolejny sezon. Do klubu trafiła właśnie nowa flota aut.

Firma Toyota Nowakowski od lat współpracuje z dolnośląskimi klubami sportowymi. Z Miedzią związana jest już szósty sezon. Współpraca układa się znakomicie, obie strony są z niej bardzo zadowolone i dlatego postanowiły przedłużyć ją na kolejny rok. Toyota od lat należy do światowych liderów innowacyjności i technologii, a markę cechują niezawodność i obsługa klienta na najwyższym poziomie.

„Cieszę się, że po raz kolejny podpisujemy kontrakt i Miedź Legnica nadal będzie jeździła Toyotami. To dla nas ważne. Jesteśmy wspólnie sześć lat. Tworzymy mocną grupą dealerską na Dolnym Śląsku. W tym roku otworzyliśmy kolejną, czwartą stację. Miedź Legnica to natomiast ważny klub w naszym regionie. Współpraca dla obu stron jest na pewno korzystna” – mówi Marek Drabczyk, Dyrektor Zarządzający Toyota Nowakowski.

Toyota łączy najnowsze rozwiązania technologiczne z dbałością o środowisko, przejawiającą się niskim spalaniem oraz niską emisją CO2. Ponadto cechuje się wyjątkowym komfortem jazdy, potwierdzonym przez przedstawicieli Miedzi – zawsze bezpiecznie i w komfortowych warunkach docierającymi do celu. Na mocy umowy marka sponsora eksponowana będzie m.in. na Stadionie im. Orła Białego w Legnicy, grafikach meczowych czy klubowych drukach, jak bilety i plakaty.

Auta, z których korzystać będzie Miedź, ozdobił specjalny branding, dedykowany klubowi. Modele samochodów Toyota przekazane Miedzi to C-HR oraz Corolla Cross. Klub korzystać będzie więc z samochodów hybrydowych, które sprzyjają niskiemu spalaniu. Dzięki temu komfortowej jeździe towarzyszyć będzie dbałość o środowisko!

„Współpraca z Toyotą Nowakowski to powód do dumy. Tym bardziej, że cenimy sobie lojalnych partnerów i długofalowe współdziałanie. Jest to już nasz szósty taki kontrakt. To pokazuje, że darzymy się obopólnym zaufaniem. Te auta są niezawodne i współpraca trwa. Zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie Toyoty i tak będzie dalej” – podkreśla Tomasz Brusiło, Prezes Zarządu Miedzi.

Toyota Nowakowski istnieje na rynku już od ponad trzydziestu lat. Pierwszy salon powstał w Świebodzicach w 1991 roku. Firma cały czas się rozwija, a marka Toyota niezmiennie pozostaje jedną z najsilniejszych na rynku. Toyota Nowakowski oferuje m.in. sprzedaż aut nowych, sprzedaż aut używanych, sprzedaż i obsługę klientów flotowych, serwis, usługi blacharsko-lakiernicze, uzyskanie finansowania, zawarcie ubezpieczeń komunikacyjnych oraz przyjęcie auta w rozliczeniu.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›