Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totolotek przedłuża współpracę z Lechią Gdańsk

Firma bukmacherska Totolotek S.A. będzie nadal sponsorem premium piłkarskiej Lechii Gdańsk.

Współpraca pomiędzy polskim bukmacherem, a klubem z Gdańska, trwa nieprzerwanie od maja 2014 roku. Obecna umowa została przedłużona do końca czerwca 2019 roku.

Lechia i Totolotek są zadowolone z dotychczasowej współpracy, co bez wątpienia było jednym z kluczowych czynników przy podejmowaniu rozmów, na temat dalszej kontynuacji działań sponsoringowych.
Pomimo słabszych momentów drużyny Lechii w ubiegłym sezonie, kwota za kontrakt sponsorski została zwiększona. To dowód zaufania, wyrazu zadowolenia z dotychczasowej współpracy, ale też nadziei na nawiązanie do najlepszych wyników Lechii z lat ubiegłych, kiedy była ona drużyną walczącą z powodzeniem o najwyższe cele w grupie mistrzowskiej. Totolotek wierzy w stabilizację formy sportowej Gdańszczan.

Przedstawiciele bukmachera podkreślają wartość długofalowej współpracy z Lechistami. – “Cieszymy się, że kolejny rok będziemy wspierać Lechię Gdańsk jako sponsor. Przedłużenie umowy to dla obydwu stron szereg korzyści. Trzymamy kciuki za jak najlepsze wyniki sportowe „Biało –zielonych” w nowym sezonie i za udaną współpracę z klubem przy projektach skierowanych do kibiców“- mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.

W ramach nowego kontraktu sponsorskiego logotyp Totolotka nadal będzie obecny na koszulkach meczowych Lechii oraz w przestrzeni stadionu, a także na materiałach informacyjnych i promocyjnych Klubu. Bukmacher planuje szereg dedykowanych akcji i konkursów dla kibiców „Biało-zielonych”.

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn