Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totolotek przedłuża współpracę z Lechią Gdańsk

Firma bukmacherska Totolotek S.A. będzie nadal sponsorem premium piłkarskiej Lechii Gdańsk.

Współpraca pomiędzy polskim bukmacherem, a klubem z Gdańska, trwa nieprzerwanie od maja 2014 roku. Obecna umowa została przedłużona do końca czerwca 2019 roku.

Lechia i Totolotek są zadowolone z dotychczasowej współpracy, co bez wątpienia było jednym z kluczowych czynników przy podejmowaniu rozmów, na temat dalszej kontynuacji działań sponsoringowych.
Pomimo słabszych momentów drużyny Lechii w ubiegłym sezonie, kwota za kontrakt sponsorski została zwiększona. To dowód zaufania, wyrazu zadowolenia z dotychczasowej współpracy, ale też nadziei na nawiązanie do najlepszych wyników Lechii z lat ubiegłych, kiedy była ona drużyną walczącą z powodzeniem o najwyższe cele w grupie mistrzowskiej. Totolotek wierzy w stabilizację formy sportowej Gdańszczan.

Przedstawiciele bukmachera podkreślają wartość długofalowej współpracy z Lechistami. – „Cieszymy się, że kolejny rok będziemy wspierać Lechię Gdańsk jako sponsor. Przedłużenie umowy to dla obydwu stron szereg korzyści. Trzymamy kciuki za jak najlepsze wyniki sportowe „Biało –zielonych” w nowym sezonie i za udaną współpracę z klubem przy projektach skierowanych do kibiców„- mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.

W ramach nowego kontraktu sponsorskiego logotyp Totolotka nadal będzie obecny na koszulkach meczowych Lechii oraz w przestrzeni stadionu, a także na materiałach informacyjnych i promocyjnych Klubu. Bukmacher planuje szereg dedykowanych akcji i konkursów dla kibiców „Biało-zielonych”.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›