Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totolotek otwiera swoje punkty stacjonarne

Po blisko dwóch miesiącach, Totolotek – jeden z najdłużej działających w Polsce bukmacherów – otwiera swoje punkty stacjonarne.

W związku ze stanem epidemii były one zamknięte. Obecnie zostały przystosowane do funkcjonowania zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i są dostępne dla klientów. Zbiega się to ze startem wielu imprez i rozgrywek sportowych.

Ponad 100 punktów stacjonarnych Totolotka, w których można składać zakłady, zostało przystosowanych do funkcjonowania w warunkach stanu epidemii, tak, aby było to bezpieczne dla klientów oraz pracowników. W punktach zamontowano specjalne pleksi zabezpieczające, pracowników wyposażono w maski i rękawiczki jednorazowe, dostępne one są także dla klientów. Wprowadzono ograniczenia liczby osób przebywających w punkcie w jednym czasie oraz obligatoryjną dezynfekcję terminali do składania zakładów po każdym skorzystaniu przez klienta.

– „Ostatnie dwa miesiące były bardzo trudnym czasem dla całej legalnej branży bukmacherskiej. Zawieszenie większość wydarzeń sportowych po prostu na pewnie czas zamroziło działalność bukmacherów. Wierzymy jednak, że ten czas marazmu właśnie się kończy, a kibiców czekają prawdziwe emocje. Chociaż oczywiście ich doświadczanie będzie inne niż dotychczas” – mówi Łukasz Seweryniak, Dyrektor Operacyjny Totolotka – „Jako część dużej międzynarodowej organizacji przeszliśmy przez ten trudny okres i dziś możemy zaoferować klientom możliwość obstawiania wyników rozgrywek – zarówno przez stronę internetową, aplikację mobilną oraz punkty stacjonarne. Co ciekawe – spora grupa naszych klientów była aktywna nawet mimo ograniczenia liczby wydarzeń sportowych. Teraz sytuacja się zmienia i z pewnością jeszcze więcej klientów będzie chciało razem z nami wrócić do gry” – dodaje.

Otwarcie placówek zbiega się w czasie ze startem wielu wydarzeń sportowych – między innymi niemieckiej Bundesligi czy – wkrótce – polskiej Ekstraklasy. W związku z tym Totolotek przygotował dla swoich klientów także tych składających zakłady online szereg promocji – miedzy innymi „Lucky Loser” polegająca na przyznaniu bonusu tym graczom, których kupony okażą się przegrane. Do wygrania jest bonus w wysokości 25 PLN. Osoby składające zakłady w punktach stacjonarnych otrzymają także specjalne kody promocyjne na miejscu.

Nowością w ofercie Totolotka są rozgrywki VR – futbol w technologii VR zapewniający kibicom szansę na ukończenie bieżącego sezonu piłkarskiego. Mecze można znaleźć w zakładce piłka nożna, wyszukując konkretnej ligi. Rozgrywki wirtualnej rzeczywistości (zarówno ligi, jak i drużyny) oznaczone są skrótem VR. Spotkania rozgrywane są przez pełne 90 minut, fani mogą stawiać na swoje ulubione drużyny, analizować mecze i tabele ligowe. W ofercie znajdują się: Liga Mistrzów, liga hiszpańska, angielska, niemiecka, włoska, francuska, rosyjska, grecka, turecka, holenderska, portugalska, austriacka.

Zakłady bukmacherskie Totolotek są od lat w czołówce największych, legalnych w Polsce firm swojej branży. W związku z przejęciem przez niemiecką grupę Gauselmann, Totolotek przeszedł rebranding oraz zmiany systemów sprzedaży online i w punktach naziemnych. Punkty sprzedaży przechodzą sukcesywnie gruntowy remont i są wyposażane w nowoczesną technologię. W każdym z nich znajdą się terminale bukmacherskie oraz całkowicie nowy wystrój i funkcjonalności systemu dla klientów.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›