Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totalizator Sportowy wesprze koszykówkę 3×3

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od 1 stycznia 2022 roku będzie Partnerem Polskiego Związku Koszykówki, w tym Partnerem Tytularnym koszykówki 3×3 w Polsce.

Współpraca będzie obejmowała także wsparcie seniorskich i młodzieżowych reprezentacji 3×3 kobiet i mężczyzn. Umowa będzie obowiązywała przez trzy lata do Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024.

„Koszykówka 3×3 w naszym kraju stała się ostatnio niezwykle popularna. To efekt przede wszystkim świetnych wyników uzyskanych przez seniorską kadrę mężczyzn – występ na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio, a także brązowy medal Mistrzostw Europy w Paryżu. Ponadto kadra U23 mężczyzn wygrała Ligę Narodów, a drużyna kobiet zajęła trzecie miejsce. To wszystko pokazuje, że w tej odmianie koszykówki jest ogromny potencjał. Cieszymy się, że Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, postanowił długofalowo zaangażować się w tę dyscyplinę i tym samym pomóc w jej dalszym rozwoju” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Totalizator Sportowy przez trzy lata będzie wspierał reprezentacje Polski 3×3 kobiet i mężczyzn – zarówno seniorskie, jak i młodzieżowe do lat 23. Ponadto zostanie partnerem zespołów kobiet i mężczyzn, które będą rywalizowały m. in. w turniejach FIBA 3×3 World Tour Masters i FIBA 3×3 Challenger. Zaangażuje się także w rozgrywki LOTTO 3×3 QUEST, które wyłonią najlepszą drużynę w Polsce, a także w Młodzieżowe Mistrzostwa Polski. Umowa wejdzie w życie 1 stycznia 2022 roku.

– „Koszykówka 3×3 z sukcesem zadebiutowała na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. To dyscyplina, która skutecznie pozyskuje nowych fanów, a jej rozwój jest zauważalny każdego dnia, również w Polsce, m.in. dzięki niedawno zdobytemu medalowi podczas Mistrzostw Europy w Paryżu. To pierwszy od wielu lat medalowy sukces polskiej koszykówki na imprezie tej rangi. Chcemy pomóc osiągnąć jeszcze większe sukcesy polskim reprezentacjom, także młodzieżowym. Celem jest zdobycie medalu olimpijskiego w Paryżu w 2024 roku” – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Totalizator Sportowy od wielu lat wspiera pod marką LOTTO polską koszykówkę. Spółka współpracowała z reprezentacją Polski, a także była Partnerem Głównym Energa Basket Ligi oraz Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski mężczyzn (podczas którego odbył się również LOTTO Konkurs Wsadów) i Suzuki Superpucharu Polski. Była również Partnerem Tytularnym turniejów LOTTO 3×3 QUEST.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›