Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totalizator Sportowy wchodzi na rynek e-commerce

Wejście Totalizatora Sportowego na rynek e-commerce stało się faktem. Od grudnia gracze z Polski mogą zagrać w Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto lub Eurojackpot przez internet oraz aplikację mobilną.

Zagrać o spełnienie marzeń można teraz w każdym miejscu i o każdej porze dnia i nocy. To jednak nie wszystko. Zgodnie z przepisami Ustawy o grach hazardowych Totalizator Sportowy uruchomił także jedyne legalne i w pełni bezpieczne kasyno internetowe w Polsce.

Wejście w obszar e-commerce jest kolejną fazą dynamicznego rozwoju spółki, a także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów Totalizatora Sportowego. To największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wcześniej ze względu na obowiązujące w Polsce prawo nie mogły zostać zrealizowane. Według World Lottery Association, nigdy w historii żadna firma realizująca monopol państwa w sferze hazardowej nie prowadziła tylu nowych i złożonych technologicznie projektów jednocześnie – co najlepiej ilustruje skalę zmian i ogrom działań, których podjął się Totalizator Sportowy. Spółka nie dość, że prowadzi jednocześnie wiele złożonych technologicznie projektów, to na dodatek czyni to z powodzeniem.

– “Ten wielki krok w kierunku spełniania potrzeb klientów oznacza digitalizację oraz wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych narzędzi sprzedaży produktów online, a także zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego, a co za tym idzie, także większe środki przekazywane na rozwój sportu i kultury” – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.Podkreślił też, że dzisiejszy start spółki w sferze online’u to dopiero wstęp do obecności firmy w tym segmencie. – “Pamiętajmy, że jest to początek bardzo ważnego procesu dalszego rozwoju naszych usług. Realizując go, będziemy się uważnie wsłuchiwać w opinie naszych graczy” – dodał Olgierd Cieślik.

Przypomnijmy, że wejście Totalizatora Sportowego w sprzedaż online realizuje we współpracy z jednymi z największych i najlepszych firm branżowych w zakresie wdrożeń tego typu na świecie, zgodnie ze strategią spółki, w której to klient jest w centrum uwagi. W przypadku sprzedaży produktów LOTTO przez internet partnerem spółki jest firma International Game Technology PLC (IGT), a dostawcą platformy kasyna internetowego jest konsorcjum Playtech Services oraz Playtech Software. Mówimy tutaj o budowie dedykowanych systemów transakcyjnych, infrastruktury informatycznej, standardów zabezpieczeń technicznych mających obsłużyć dziesiątki tysięcy transakcji dziennie.

Najnowsze

Poznań złożył wniosek dotyczący modernizacji obiektów Warty

Władze Poznania złożyły do wojewody wielkopolskiego Łukasza Mikołajczyka wniosek dotyczący modernizacji obiektów Warty ...

Całość ›

Firma Mackiewicz na kolejny sezon z Arką Gdynia

Współpraca z firmą "Mackiewicz" kontynuowana będzie przez Arkę Gdynia również w sezonie 2020/21 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ...

Całość ›

Temat kobiet w sporcie ważny dla Pani Minister

W dniu 23 września Minister Sportu spotkała się z przedstawicielkami Komisji Sportu Kobiet PKOl W spotkaniu uczestniczyły wybitne ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Poznań złożył wniosek dotyczący modernizacji obiektów Warty.

#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/poznan-zlozyl-wniosek-dotyczacy-modernizacji-obiektow-warty/

Firma Mackiewicz na kolejny sezon z Arką Gdynia.

#sponsoringsport #arkagdynia #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/firma-mackiewicz-na-kolejny-sezon-z-arka-gdynia/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.