Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totalizator Sportowy sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki

Totalizator Sportowy sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, został Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki.

Umowa pomiędzy Polską Ligą Koszykówką a Totalizatorem Sportowym została podpisana na rozgrywki 2017/18 z perspektywą długofalowej współpracy. Marka LOTTO będzie eksponowana na tablicy kosza, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach PLK oraz na materiałach promocyjnych.

„To świetna wiadomość, a jednocześnie oznaka zaufania, że Totalizator Sportowy postanowił po raz kolejny promować markę LOTTO poprzez koszykówkę. Jestem przekonany, iż – tak jak poprzednio – ta współpraca przyniesie wymierne korzyści obydwu stronom” – mówi Grzegorz Bachański, Prezes Zarządu Polskiej Ligi Koszykówki.

– „Nawiązanie współpracy z Polską Ligą Koszykówki jest kontynuacją obecności marki LOTTO w ramach tej dyscypliny sportowej oraz ogromnym ukłonem w stronę fanów polskiego basketu, którzy od lat wiernie mu kibicują. To dla nas ogromna radość by móc razem z nimi dalej wspierać polską koszykówkę” – podkreśla Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

W przeszłości marka LOTTO była już widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2017 r. w Warszawie.

Totalizator Sportowy Sp. z.o.o., właściciel marki LOTTO, jest spółką Skarbu Państwa, która od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rodzimym rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 16 000 punktów sprzedaży pracujących w systemie online. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury.

Źródło: PLK

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›