Totalizator Sportowy rozpoczyna współpracę ze Ślęzą Wrocław
Ślęza Wrocław ogłosiła podpisanie umowy o współpracy z wrocławskim oddziałem Totalizatora Sportowego. Współpraca pomiędzy obiema stronami rozpoczyna się już od najbliższego meczu 1KS-u przeciwko Wiśle CanPack Kraków.
Umowa Ślęzy Wrocław i LOTTO to, jak zgodnie podkreślają przedstawiciele klubu oraz Totalizatora Sportowego, zaledwie początek współpracy. Pierwsze rozmowy odnośnie współpracy rozpoczęły się w 2017 roku.
– „Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy rozpocząć współpracę ze Ślęzą Wrocław, klubem o tak bogatej historii. Chcemy wspierać lokalny sport, a koszykówka, którą jesteśmy bardzo zainteresowani, to coraz bardziej popularna dyscyplina. Wierzymy, że ta umowa pomoże klubowi dalej się rozwijać i realizować postawione przez siebie cele” – mówi Jacek Matusiak, zastępca dyrektora wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego.
– „Bardzo cieszę się z podpisania umowy o współpracę z firmą LOTTO, bo połączyły się dwie firmy z bogatą tradycją. Mam nadzieję, że ten nasz pierwszy krok będzie małym kroczkiem w naszej wspólnej historii, a nasza współpraca będzie się tylko rozszerzać. Wierzę, że Totalizator Sportowy będzie zadowolony ze wspólnych działań, które zamierzamy podjąć” – powiedziała Katarzyna Ziobro, prezes zarządu 1KS Ślęzy Wrocław.
– „Już w 2017 roku powstał pomysł, aby zacząć działanie w koszykówce kobiet i wejść w projekt o nazwie Ślęza Wrocław. Wówczas Totalizator Sportowy nie był tak intensywnie zaangażowany w tę dyscyplinę. Bardzo nam zależało na tym, żeby dopiąć wszystkie szczegóły i rozpocząć współpracę. Trochę czasu musiało minąć, zanim mogliśmy się spotkać i dopełnić formalności, ale już wtedy wiedziałem, że dojdziemy do porozumienia. Dla nas ta umowa jest ważna, ponieważ chcemy być obecni podczas wydarzeń sportowych, w których widać pasję, zaangażowanie i emocje sportowe, a z tym bez wątpienia wiąże się koszykówka kobiet. Nie biorę pod uwagi innej opcji niż ta, że nasza współpraca przyniesie Ślęzie korzyści sportowe i pozwoli jej realizować swoje ambicje” – podkreśla Paweł Mihułka, kierownik działu wsparcia sprzedaży we wrocławskim oddziale Totalizatora Sportowego.