Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totalizator Sportowy nadal z Energa Basket Ligą

Totalizator Sportowy sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki i nadal będzie Partnerem Głównym Energa Basket Ligi w sezonie 2018/19.

Podpisana w poprzednim sezonie umowa miała perspektywę długoletniej i właśnie teraz zdecydowano o jej przedłużeniu o kolejne rozgrywki Energa Basket Ligi. Wcześniej marka LOTTO została Partnerem Tytularnym meczu o Superpuchar Polski, który został rozegrany w Gnieźnie.

– “Energa Basket Liga to coraz lepszy produkt, a duże marki chcą się przy nas pokazywać. Dotychczasowa współpraca z Totalizatorem Sportowym przebiegała bardzo sprawnie z korzyścią dla obu stron. Liga wciąż się rozwija i daje gwarancje korzystnych efektów partnerom i sponsorom. Myślę, że najbliższy sezon będzie bardzo ciekawy, zapowiadają się duże emocje. Życzę sobie, jak i Totalizatorowi Sportowemu wspaniałych chwil z polską koszykówką” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Marka LOTTO będzie eksponowana na tablicy kosza, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach Energa Basket Ligi oraz na materiałach promocyjnych i wideo.

– “Ta umowa to kontynuacja działań Totalizatora Sportowego w całym sporcie. Rozwój koszykówki, po okresie zastoju, jest bardzo widoczny – ogromnie się z tego cieszymy. Wzrasta poziom sportowy, jak i organizacyjny ligi. To główny powód dla którego zdecydowaliśmy się kontynuować naszą współpracę z Polską Ligą Koszykówki. Dla nas to duża szansa na promocję produktów” – mówi Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

W przeszłości marka LOTTO również była widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2017 r. w Warszawie.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh