Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totalizator Sportowy nadal z Energa Basket Ligą

Totalizator Sportowy sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki i nadal będzie Partnerem Głównym Energa Basket Ligi w sezonie 2018/19.

Podpisana w poprzednim sezonie umowa miała perspektywę długoletniej i właśnie teraz zdecydowano o jej przedłużeniu o kolejne rozgrywki Energa Basket Ligi. Wcześniej marka LOTTO została Partnerem Tytularnym meczu o Superpuchar Polski, który został rozegrany w Gnieźnie.

– „Energa Basket Liga to coraz lepszy produkt, a duże marki chcą się przy nas pokazywać. Dotychczasowa współpraca z Totalizatorem Sportowym przebiegała bardzo sprawnie z korzyścią dla obu stron. Liga wciąż się rozwija i daje gwarancje korzystnych efektów partnerom i sponsorom. Myślę, że najbliższy sezon będzie bardzo ciekawy, zapowiadają się duże emocje. Życzę sobie, jak i Totalizatorowi Sportowemu wspaniałych chwil z polską koszykówką” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Marka LOTTO będzie eksponowana na tablicy kosza, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach Energa Basket Ligi oraz na materiałach promocyjnych i wideo.

– „Ta umowa to kontynuacja działań Totalizatora Sportowego w całym sporcie. Rozwój koszykówki, po okresie zastoju, jest bardzo widoczny – ogromnie się z tego cieszymy. Wzrasta poziom sportowy, jak i organizacyjny ligi. To główny powód dla którego zdecydowaliśmy się kontynuować naszą współpracę z Polską Ligą Koszykówki. Dla nas to duża szansa na promocję produktów” – mówi Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

W przeszłości marka LOTTO również była widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2017 r. w Warszawie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›