Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totalizator Sportowy nadal z PKOL-em

W poniedziałek, 5 lutego 2018 r., w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyło się uroczyste przedłużenie wieloletniej współpracy pomiędzy Polskim Komitetem Olimpijskim, a Totalizatorem Sportowym.

Sygnatariuszami umowy Sponsora Generalnego Polskiego Komitetu Olimpijskiego był Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik oraz Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Andrzej Kraśnicki. Współpraca pomiędzy obiema stronami będzie trwała przez najbliższe trzy lata. Należąca do Totalizatora Sportowego, marka LOTTO, nadal będzie Sponsorem Generalnym Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

– “Trwająca od wielu lat harmonijna, konsekwentna współpraca Totalizatora Sportowego i Polskiego Komitetu Olimpijskiego to przykład skutecznych działań wspierających rozwój polskiego sportu w jego najwyższym wymiarze” – podkreślał w trakcie wystąpienia Olgierd Cieślik. Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego dodał, że wspieranie olimpijczyków w ich walce o medale jest wpisane w DNA spółki, którą reprezentuje oraz spójne z jej misją jako promotora i patrona polskiego sportu.

Wydarzeniami, które będą sprzyjać budowaniu dalszej współpracy pomiędzy Totalizatorem Sportowym, a PKOl są nadchodzące zimowe Igrzyska Olimpijskie w PyeongChang w Korei Południowej, a także Igrzyska Olimpijskie w 2020 roku w Tokio.

Totalizator Sportowy wspiera rodzinę olimpijską od wielu lat. Spółka jest Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej od 1994 roku. Wspierała polskich olimpijczyków już na igrzyskach w Lillehammer w roku 1994, w Atlancie w 1996, w Salt Lake City w 2002, w Atenach w 2004, w Pekinie w 2008, w Vancouver w 2010 i w Londynie w 2012, a także kolejno w 2014, 2015 i w 2016 w Soczi, Baku i Rio.

– “Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że Totalizator Sportowy zdecydował się na kontynuację naszej wieloletniej współpracy. To dzięki wsparciu takich firm, którym duch sportu jest bliski, Polski Ruch Olimpijski ma możliwość stabilnego działania i ciągłego rozwoju. Z okazji udziału Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w odbywających się za kilka dni Zimowych Igrzyskach w PyeongChang 2018 PKOl realizuje kampanię pod hasłem „Jesteśmy jedną drużyną”, cieszymy się, iż Totalizator Sportowy od dawna do niej należy” – dodał Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Źrodło: PKOL

Najnowsze

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa przedłużają współpracę

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa wciąż razem, strony przedłużyły obecną współpracę W piątek, 22 ...

Całość ›

Bartosz Ostałowski w kampanii Battery Point

Do kampanii Battery Point, organizowanej wspólnie przez Inter Cars i Clarios, producenta akumulatorów Varta, dołączył nowy ambasador, ...

Całość ›

Energa zwiększa wsparcie dla ampfutbolistów

Energa z Grupy ORLEN przedłużyła o trzy lata umowę o współpracy z Reprezentacją Polski dla piłkarzy grających w Amp Futbol Polska ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.