Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Totalizator Sportowy na dłużej z Ślęzą Wrocław

Ślęza Wrocław ogłosiła przedłużenie współpracy pomiędzy klubem, a wrocławskim oddziałem Totalizatora Sportowego. Współpraca obu stron rozpoczęła się w grudniu zeszłego roku i trwać będzie co najmniej do końca sezonu 2019/2020 Energa Basket Ligi Kobiet.

– „Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy dla wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego. Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę, ponieważ Ślęza Wrocław jako partner biznesowy w codziennym działaniu sportowym to znakomity partner. Wierzymy głęboko w to, że nasz lokalny reprezentant dzięki wsparciu Totalizatora Sportowego zrealizuje swoje cele sportowe. My chcemy mieć w tym swój mały wkład i głęboko wierzę, że nadchodzący sezon będzie sezonem pełnym sukcesów dla Ślęzy Wrocław i całej wrocławskiej koszykówki” – podkreśla Paweł Mihułka, kierownik działu wsparcia sprzedaży we wrocławskim oddziale Totalizatora Sportowego.

Umowa Ślęzy Wrocław i Totalizatora Sportowego oznacza, że w nadchodzącym sezonie marka LOTTO nadal będzie obecna podczas domowych meczów koszykarek Ślęzy Wrocław. Po udanych działaniach w minionych rozgrywkach Energa Basket Ligi Kobiet, w zbliżającym się coraz większymi krokami sezonie 2019/2020 na kibiców będzie czekać sporo atrakcji.

– „Weszliśmy na jeszcze wyższy poziom współpracy. Na kibiców będzie czekać dużo niespodzianek – z marką LOTTO będziemy współpracować podczas meczów koszykarek w Energa Basket Lidze Kobiet oraz w przestrzeni medialnej. To będzie naprawdę ciekawy sezon, mam nadzieję że udany zarówno sportowo, jak i biznesowo” – powiedziała Katarzyna Ziobro, prezes zarządu Ślęzy Wrocław.

– „Pierwszy rok był dla nas rozpoznaniem, poznawaliśmy się wzajemnie – od strony organizacyjno-logistycznej współpracowaliśmy bez zarzutu. Po rozmowach między Ślęzą Wrocław a osobami odpowiedzialnymi za działania marketingowe ze strony Totalizatora Sportowego ustaliliśmy, że w nadchodzącym sezonie zorganizujemy wspólnie dodatkowe działania i aktywności, które z pewnością kibice Ślęzy Wrocław uczęszczający na mecze zauważą. Liczymy na to, że nasza obecność przyciągnie do klubu kolejnych mocnych partnerów” – dodaje Paweł Mihułka.

– „Marka LOTTO jest dla nas bardzo ważnym partnerem. Dzięki tej współpracy możemy pokazywać, że działalność sportu i biznesu może się biznesowi opłacać. Cieszą mnie bardzo słowa, które padły podczas spotkania z dyrektorami wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego, kiedy to podkreślali oni, że Ślęza Wrocław jest bardzo dobrym partnerem do współpracy. Mam nadzieję, że po tym sezonie będą jeszcze bardziej zadowoleni” – kończy Katarzyna Ziobro

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›