Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TOTALbet Sponsorem Strategicznym Warty Poznań

Firma TOTALbet Zakłady Bukmacherskie została sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Warta Poznań S.A.

Podpisana w piątek umowa będzie obowiązywała co najmniej do końca sezonu 2020/21. Logo nowego sponsora znajdzie się m.in. w najważniejszym miejscu na koszulkach piłkarzy „Zielonych”.

“Bardzo się cieszę z tej umowy i pozyskania sponsora strategicznego dla Warty Poznań. Przez ostatnie półtora roku wprowadziliśmy wiele zmian w klubie, ale brakowało nam sponsora, którego logo moglibyśmy prezentować w centralnym miejscu koszulek meczowych. Udało nam się pozyskać firmę TOTALbet i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwi” – mówi Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A. – “Używając języka z branży naszego sponsora: wierzę w to, że został dostrzeżony dobry kurs Warty Poznań, cieszymy się, że TOTALbet postawił na nas i mamy nadzieję, że szybko okaże się, iż był to dobry typ.”

“Z tytułem sponsora strategicznego wiąże się duża odpowiedzialność, zwłaszcza gdy dotyczy to klubu z takimi tradycjami, jak Warta Poznań. Cieszymy się, że dołączamy do Zielonej Rodziny. Mam nadzieję na wspólny rozwój i że wkrótce razem zagramy w Ekstraklasie” – komentuje wiceprezes zarządu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie Marcin Giera.

TOTALbet to stosunkowo młody gracz na rynku zakładów w Polsce. Firma została założona w 2017 roku. Chce wyróżniać się jakością usług, zgodną z zachodnimi standardami. W Poznaniu TOTALbet postawi na bezpośrednią relację z kibicami. Wkrótce fani Warty będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji, a także z najszerszej oferty zakładów na mecze swojej drużyny.

“Stawiamy na jakość, podobnie jak Warta Poznań. Mam na myśli nie tylko jakość drużyny, ale także pracowników, z którymi nawiązaliśmy bardzo profesjonalny kontakt. Dzięki temu jestem pewny, że dobrze wykorzystamy wspólny czas, z korzyścią dla obu stron” – dodaje dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.

Front strojów, w których swoje mecze rozgrywa Warta Poznań, był wolny przez niemal cały ubiegły rok. W ostatnich meczach rundy jesiennej tego sezonu „Zieloni” występowali w koszulkach z kodem QR, symbolem akcji #WARTObudować. Umowa z firmą TOTALbet Zakłady Bukmacherskie to efekt tej właśnie kampanii. – “Cieszymy się, że biznes pozytywnie odpowiada na ofertę naszego klubu, czego zwieńczeniem jest zawarte właśnie porozumienie. Chcielibyśmy żeby był to sygnał dla rynku, że Warta Poznań to klub z bogatą historią, dużym potencjałem sportowym i ciekawymi projektami marketingowymi” – podkreśla Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A.

Byliśmy jednym z partnerów rozmów pomiędzy Wartą Poznań i firmą TOTALbet, wspierając strony w nawiązaniu współpracy.

Poszukujesz sponsora lub sportowy projekt, które pomoże Ci wypromować Twoje produkty? Zarejestruj się na portalu – REJESTRACJA.

Najnowsze

Wisła dokończy sezon na Stadionie Miejskim

W środę 27 maja 2020 roku w siedzibie Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie podpisane zostały dwa dokumenty dotyczące ...

Całość ›

Capelli Sport nowym partnerem technicznym Pogoni

Pogoń Szczecin ogłosiła, że nowym partnerem technicznym klubu będzie marka Capelli Sport Obie strony zawarły wieloletnią ...

Całość ›

Mistrz triathlonu dołącza do zespołu Olimp Team

Robert Karaś, jeden z najlepszych triathlonistów w historii dołączył do zespołu sportowców Olimp Team Mistrz i rekordzista ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.