Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Torus Wybrzeże Gdańsk z unikalnymi karnetami

Torus Wybrzeże Gdańsk rozpoczyna sprzedaż karnetów na sezon 2020/21. Klub daje kibicom możliwość kupna tradycyjnego karnetu a także zakupu historycznej koszulki, mającej również funkcję karnetu.

„Mamy dla kibiców dwie opcje. Karnet kosztuje 180 złotych, jednak my zachęcamy do zakupu karnetu z wyjątkową koszulką, upamiętniającą 75-lecie klubu. Ci, którzy kupią koszulkę nie będa musieli przynosić plastikowego karnetu. Koszulka na metce będzie miała wbudowany kod QR, który po zeskanowaniu będzie uprawniał do wejścia na trybuny” – powiedział Krystian Plech, Dyrektor Marketingu Torus Wybrzeża.

Ponadto każdy karnetowicz dostanie kod od PGNiG Superligi upoważniający do oglądania meczów w formule online. Dostęp do transmitowanych meczy będzie można zobaczyć wówczas, gdy rządowe obostrzenia uniemożliwią organizację meczów z udziałem publiczności. W przypadku ograniczonej liczby kibiców, oczywiście posiadacze karnetów będą mieć pierwszeństwo wejścia. Liczba biletów do nabycia będzie wówczas ograniczona.

„Kibic kupując karnet lub koszulkę może pomóc klubowi w trudnym czasie. To też doskonała pamiątka, która na pewno będzie się cieszyła sporym zainteresowaniem ze strony kibiców. Chcemy dać kolejne przywileje kibicom, którzy zdecydują się na zakup karnetów. W zależności od możliwości związanych z sytuacją epidemiczną, planujemy spotkanie z drużyną lub nawet wspólny trening. Przy wszelkich aktywnościach drużyny, pierwszeństwo będą mieli nasi najwierniejsi kibice, którzy wspomogą nas przed sezonem poprzez zakup karnetów” – podkreślił Jacek Pauba, prezes klubu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›