fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tomasz Pilch skacze z Red Bullem

Młody skoczek Tomasz Pilch dołącza do wielkich gwiazd sponsorowanych przez markę Red Bull.

Do tej pory jedynym polskim skoczkiem, którego sponsorem była marka Red Bull był Adam Małysz, prywatnie wuj Plicha. Młody zawodnik jest drugim polskim skoczkiem w historii sponsorowanym przez międzynarodowy koncern.

Zawodnik w poprzednim sezonie osiągnął znaczące sukcesy jak na 17-latka. Polski skoczek wygrał dwa konkursy w drugiej lidze skoków, potem pojawił się także w Turnieju Czterech Skoczni, a w zawodach w Zakopanem zdobył swój premierowy punkt w Pucharze Świata.

Jak informuje skoczek współpraca z Red Bullem nie była od początku oczywista, musiał on przed podpisaniem umowy przejść serię specjalnych testów. – “Nie mogę o tym myśleć, nie mogę robić niczego na siłę. Myślę, że bardzo ciężko na to zapracowałem. Po tych dwóch wygranych konkursach dostałem wiadomość od polskiego Red Bulla, że są zainteresowani. Byłem tam na testach fizycznych, na których pokazałem na co mnie stać. Sam też dostałem informacje, że w moim organizmie są jeszcze duże rezerwy. Nie ma znaczenia kto jest moim wujkiem, bo przecież to ja mam skakać dobrze, a nie on” – mówi Pilch.

 

Najnowsze

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin

Energo-Kontrol został nowym sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin Zagłębie Lubin pozyskało nowego partnera, którym została ...

Całość ›

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA

Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Wisły Kraków SA Daniel Gołda został powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu ...

Całość ›

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin

Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin
#sponsoringsport #zaglebielubin #tv https://t.co/I1sSw3enYW

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/G0lzJgYbYP