Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tissot na letnich igrzysk azjatyckich

Tissot i Olimpijska Rada Azji rozszerzają na kolejne lata partnerstwo podczas letnich igrzysk azjatyckich.

Tissot, lider szwajcarskiego przemysłu zegarmistrzowskiego, rozszerzył partnerstwo z Olimpijską Radą Azji (OCA), dzięki czemu marka będzie świadczyła usługi profesjonalnego pomiaru czasu podczas letnich igrzysk azjatyckich w dwóch kolejnych edycjach, w latach 2026 i 2030. Igrzyska azjatyckie to największe wydarzenie sportowe organizowane przez OCA. Tissot jest partnerem wydarzenia od 1998 roku.

Igrzyska azjatyckie Asian Games to jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w kalendarzu Olimpijskiej Rady Azji. Igrzyska organizowane są od 1951 roku i co cztery lata dają tysiącom wybitnych sportowców z 44 krajów i terytoriów szansę rywalizacji w aż 46 dyscyplinach sportowych. Oprócz tradycyjnych sportów takich jak pływanie, lekkoatletyka, koszykówka czy kolarstwo, podczas igrzysk można zmierzyć się również w sportach tradycyjnych dla kultury azjatyckiej, takich jak sepak takraw, wushu czy kabaddi.

Podpisane rozszerzenie partnerstwa umożliwi marce Tissot obecność podczas igrzysk, które w 2026 roku odbędą się w japońskim Aichi i Nagoi oraz podczas wydarzenia w Doha w Katarze w 2030 roku.

„Igrzyska azjatyckie poprzez swoją niesamowitą dynamikę i różnorodność doskonale odzwierciedlają ducha Tissot. Jesteśmy dumni, że możemy zademonstrować nasze umiejętności precyzyjnego pomiaru czasu na tak niesamowitym wydarzeniu. Pozwala nam to również potwierdzić jakość naszych zegarków. Od lat wspieramy igrzyska azjatyckie, dlatego wiemy, jak sprostać potrzebom i wymaganiom organizatorów. Za każdym razem staramy się jednak wprowadzać jeszcze większą precyzję i innowacyjność oraz stale ulepszać pomiar czasu, który odgrywa wiodącą rolę i świadczy o sukcesie igrzysk” – mówi Sylvain Dolla, CEO w Tissot.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›