Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Thea Polska sponsorem elitarnym Zdunek Wybrzeże

Francuska firma okulistyczna Laboratoires Thea będzie w sezonie 2019 sponsorem elitarnym zespołu Zdunek Wybrzeże Gdańsk.

Nadchodzący sezon będzie już czwartym rokiem współpracy obu podmiotów. Po trzech latach, w których firma pełniła rolę sponsora strategicznego współpraca została rozszerzona do poziomu sponsoringu elitarnego.

– „Laboratoires Thea to francuska rodzinna firma okulistyczna, która w 2019 roku obchodzi swoje 25-lecie. Tradycje okulistyczne rodziny Chibret – założycieli Thea – są znaczenie dłuższe i sięgają 150 lat. Firma posiada ponad 70 spółek zależnych i dystrybutorów na całym świecie. W Polsce istniejemy od 2006 roku. Misją firmy jest bycie partnerem każdego lekarza okulisty i farmaceuty w jego codziennej praktyce. Mamy swój wkład w badania i rozwój okulistyki w Polsce. Tworzymy programy edukacyjne oraz inicjujemy i sponsorujemy prestiżowe międzynarodowe konkursy dla młodych lekarzy okulistów. Przyświeca nam również orientacja na pacjenta. Dostarczamy innowacyjnych kropli okulistycznych bez konserwantów, nowoczesnych produktów do profesjonalnej higieny oczu, suplementów diety oraz specjalistycznych produktów leczniczych” – powiedział nam Stefan Jaworski-Martycz, Prezes Zarządu Thea Polska Sp. z o.o.

Współpraca pomiędzy podmiotami rozpoczęła się w marcu 2016 roku i rozwija się z każdym kolejnym rokiem. Zainteresowanie przedstawicieli fracuskiej firmy sportem nie jest przypadkowe – „Poza zapewnieniem doskonałego, innowacyjnego serwisu dla okulistów, jako cel przyświeca nam również budowanie świadomości pacjenta. Thea, od początku istnienia, wiąże swój wizerunek ze zdrowymi oczami i zdrowym trybem życia. Sport jest jednym z jego elementów. Sportowa rywalizacja i wspólne kibicowanie to wartości, z którymi się identyfikujemy. Dlatego też firma angażuje się w wydarzenia sportowe. Wspiera amatorską drużynę piłkarską, współfinansuje sportowe imprezy branżowe, a także wystawia własną drużynę, składającą się z pracowników, w eventach typu Runmageddon oraz biegi charytatywne. W 2016 roku bez wahania zdecydowaliśmy się wspierać klub GKŻ Wybrzeże Gdańsk i promować ten emocjonujący sport, jako Sponsor Strategiczny. Współpracę kontynuowaliśmy także w latach kolejnych. W 2018 roku byliśmy również sponsorem Memoriału Henryka Żyto” – kontynuuje Prezes Zarządu sponsora gdańskiego klubu.

Efekty dotychczasowej współpracy w całości spełniły oczekiwania sponsora. Datego też w sezonie 2019 Thea Polska Sp. z o.o. zostanie drugim, obok LTE Polska Sp. z o.o., sponsorem elitarnym GKŻ Wybrzeże. Podobnie jak w poprzednik latach podczas meczów promowana będzie marka HYABAK® – „To połączenie dwóch światów – sportu i medycyny – przynosi doskonałe efekty wizerunkowe, zarówno Klubowi, jak i firmie Thea. Jesteśmy dumni, że ta współpraca i wsparcie finansowe Thea stymuluje dynamiczny rozwój Klubu oraz wzrost zaangażowania sympatyków GKŻ Wybrzeże. To wszystko jest dobrym prognostykiem na przyszłość i na walkę o awans klubu do Ekstraligi. Właśnie dlatego firma Thea oraz jedna z naszych wiodących marek – krople okulistyczne bez konserwantów HYABAK® – zwiększają wsparcie Klubu. HYABAK® został w tym roku Sponsorem Elitarnym GKŻ Wybrzeże Gdańsk. Będzie też jednym z głównych kibiców Klubu. Podczas meczów będzie można zapoznać się z informacjami o kroplach oraz wypróbować ich działanie” – zakończył Stefan Jaworski-Martycz.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›