Thea Polska sponsorem elitarnym Zdunek Wybrzeże
Francuska firma okulistyczna Laboratoires Thea będzie w sezonie 2019 sponsorem elitarnym zespołu Zdunek Wybrzeże Gdańsk.
Nadchodzący sezon będzie już czwartym rokiem współpracy obu podmiotów. Po trzech latach, w których firma pełniła rolę sponsora strategicznego współpraca została rozszerzona do poziomu sponsoringu elitarnego.
– „Laboratoires Thea to francuska rodzinna firma okulistyczna, która w 2019 roku obchodzi swoje 25-lecie. Tradycje okulistyczne rodziny Chibret – założycieli Thea – są znaczenie dłuższe i sięgają 150 lat. Firma posiada ponad 70 spółek zależnych i dystrybutorów na całym świecie. W Polsce istniejemy od 2006 roku. Misją firmy jest bycie partnerem każdego lekarza okulisty i farmaceuty w jego codziennej praktyce. Mamy swój wkład w badania i rozwój okulistyki w Polsce. Tworzymy programy edukacyjne oraz inicjujemy i sponsorujemy prestiżowe międzynarodowe konkursy dla młodych lekarzy okulistów. Przyświeca nam również orientacja na pacjenta. Dostarczamy innowacyjnych kropli okulistycznych bez konserwantów, nowoczesnych produktów do profesjonalnej higieny oczu, suplementów diety oraz specjalistycznych produktów leczniczych” – powiedział nam Stefan Jaworski-Martycz, Prezes Zarządu Thea Polska Sp. z o.o.
Współpraca pomiędzy podmiotami rozpoczęła się w marcu 2016 roku i rozwija się z każdym kolejnym rokiem. Zainteresowanie przedstawicieli fracuskiej firmy sportem nie jest przypadkowe – „Poza zapewnieniem doskonałego, innowacyjnego serwisu dla okulistów, jako cel przyświeca nam również budowanie świadomości pacjenta. Thea, od początku istnienia, wiąże swój wizerunek ze zdrowymi oczami i zdrowym trybem życia. Sport jest jednym z jego elementów. Sportowa rywalizacja i wspólne kibicowanie to wartości, z którymi się identyfikujemy. Dlatego też firma angażuje się w wydarzenia sportowe. Wspiera amatorską drużynę piłkarską, współfinansuje sportowe imprezy branżowe, a także wystawia własną drużynę, składającą się z pracowników, w eventach typu Runmageddon oraz biegi charytatywne. W 2016 roku bez wahania zdecydowaliśmy się wspierać klub GKŻ Wybrzeże Gdańsk i promować ten emocjonujący sport, jako Sponsor Strategiczny. Współpracę kontynuowaliśmy także w latach kolejnych. W 2018 roku byliśmy również sponsorem Memoriału Henryka Żyto” – kontynuuje Prezes Zarządu sponsora gdańskiego klubu.
Efekty dotychczasowej współpracy w całości spełniły oczekiwania sponsora. Datego też w sezonie 2019 Thea Polska Sp. z o.o. zostanie drugim, obok LTE Polska Sp. z o.o., sponsorem elitarnym GKŻ Wybrzeże. Podobnie jak w poprzednik latach podczas meczów promowana będzie marka HYABAK® – „To połączenie dwóch światów – sportu i medycyny – przynosi doskonałe efekty wizerunkowe, zarówno Klubowi, jak i firmie Thea. Jesteśmy dumni, że ta współpraca i wsparcie finansowe Thea stymuluje dynamiczny rozwój Klubu oraz wzrost zaangażowania sympatyków GKŻ Wybrzeże. To wszystko jest dobrym prognostykiem na przyszłość i na walkę o awans klubu do Ekstraligi. Właśnie dlatego firma Thea oraz jedna z naszych wiodących marek – krople okulistyczne bez konserwantów HYABAK® – zwiększają wsparcie Klubu. HYABAK® został w tym roku Sponsorem Elitarnym GKŻ Wybrzeże Gdańsk. Będzie też jednym z głównych kibiców Klubu. Podczas meczów będzie można zapoznać się z informacjami o kroplach oraz wypróbować ich działanie” – zakończył Stefan Jaworski-Martycz.