Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tempcold sponsorem Legii Warszawa

Powiększa się grono Sponsorów Sekcji Koszykówki Legii Warszawa. „Zielonych Kanonierów” wspiera Tempcold – specjaliści w branży klimatyzacji i chłodnictwa.

Tempcold związany jest ze stołecznym klubem już od ponad trzech lat. Z każdym kolejnym sezonem zaangażowanie firmy w rozwój Zielonych Kanonierów systematycznie rośnie. Obecnie Tempcold znajduje się w gronie Sponsorów koszykarzy Legii, którzy już za kilka dni rozpoczną walkę o tytuł mistrza Polski. Logotyp firmy Tempcold znalazł się na koszulce meczowej legionistów oraz jest prezentowany na bandach LED okalających boisko podczas spotkań rozgrywanych przez Zielonych Kanonierów.

„Koszykówka jest jedną z moich ulubionych dyscyplin sportowych – miłość do basketu poczułem już w szkole średniej, co zawdzięczam mojemu ówczesnemu nauczycielowi wychowania fizycznego. Dostrzegamy ogromny potencjał Sekcji Koszykówki Legii Warszawa, która pisze nową kartę w swojej bogatej historii, zdobywając medal mistrzostw Polski po 53 latach przerwy. Współpracujemy z Klubem nie od dziś, obserwujemy jego nieustanny, zrównoważony rozwój. Poznając założenia i plany, jakie stawia sobie Legia Warszawa, zdecydowaliśmy się na jeszcze większe wsparcie Zielonych Kanonierów, którym kibicujemy w walce o mistrzostwo Polski” – mówi Jacek Chrząszcz, Dyrektor Zarządzający firmy Tempcold.

– „Ogromnie się cieszę, że właśnie Tempcold uczynił kolejny krok we wspieraniu koszykarskiej Legii Warszawa. Zaczynaliśmy od wspólnych rozmów w ramach Basketball&Business Club, czyli naszego klubu biznesowego. Następnie Tempcold pojawił się na bandach LED okalających boisko, a obecnie wchodzi na najwyższy poziom partnerstwa dołączając do grona tzw. Sponsorów koszulkowych. To utwierdza nas w przekonaniu, że Legia jest wiarygodnym i rzetelnym partnerem biznesowym, a obecne sukcesy są podziękowaniem dla takich firm jak Tempcold, które postawiły na nas i naszą wizję już parę lat temu” – powiedział Łukasz Sekuła, Wiceprezes Zarządu Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.

Tempcold od blisko 50 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania w dziedzinie klimatyzacji, chłodnictwa i ogrzewnictwa wszelkiego typu dla domu i biznesu w oparciu o produkty marki INNOVA oraz HITACHI. Firma zapewnia pełen zakres usług w zakresie wsparcia projektowego, kompleksowej dostawy urządzeń HVACR, wsparcia dla instalatorów oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Tempcold ma swoją siedzibę w Warszawie, jest częścią międzynarodowego koncernu Ahlsell – skandynawskiego lidera rynku klimatyzacji i chłodnictwa.

Najnowsze

Tarczyński sponsorem PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna oficjalnie współpracę z firmą Tarczyński, rynkowym liderem kabanosów i marką nr 1 wędlin ...

Całość ›

Piłkarki Śląska wspierają Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”

Śląsk Wrocław od kilku lat wspiera działania Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” We wrześniu zainicjowano ...

Całość ›

Reprezentacja Polski rusza po medale mundialu razem z 4F

Marka 4F została Partnerem Technicznym seniorskiej Kadry Narodowej Z kolei Fundacja 4F Pomaga jako Oficjalny Patron wesprze wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›