Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TeamViewer Głównym Sponsorem Manchesteru

Manchester United ogłosił w piątek, że podpisał nową pięcioletnią umowę z globalną firmą technologiczną TeamViewer jako Głównym Sponsorem. Współpraca rozpocznie się w sezonie 2021/2022.

Porozumienie połączy jedną z najpopularniejszych i odnoszących sukcesy drużyn sportowych na świecie z jedną z najszybciej rozwijających się firm programistycznych w Europie.

Partnerstwo wykorzysta moc niezrównanej globalnej platformy Manchester United, aby zaprezentować wyjątkowe możliwości TeamViewer do zmiany sposobu, w jaki świat działa i współdziała. Dzięki logotyp na przodzie koszulki Manchesteru od początku następnego sezonu, TeamViewer będzie budować ogólnoświatową świadomość swojej technologii, która poprawia miejsca pracy i codzienne życie.

Dzięki partnerstwu Manchester United oraz 1,1 miliarda fanów i obserwatorów na całym świecie poznają nową, ekscytującą technologię, opartą na doświadczeniu TeamViewer w usługach łączności zdalnej. TeamViewer umożliwi Manchesterowi United jeszcze bardziej zbliżyć swoich fanów do drużyny, którą kochają, dzięki przełomowym rozwiązaniom AR i zdalnemu dostępowi do Theatre of Dreams.

Niemiecki TeamViewer został zainstalowany na ponad 2,5 miliardach urządzeń, ma prawie 600 000 subskrybentów i działa w prawie wszystkich krajach na całym świecie. Ambicje firmy, aby wykorzystać technologię do budowania mostów między ludźmi i firmami oraz umożliwić każdemu postęp cyfrowy, sprawiają, że idealnie pasuje do klubu piłkarskiego, który stworzył globalną społeczność fanów z różnych kultur i kontynentów.

Richard Arnold, dyrektor zarządzający Manchester United, powiedział: – „Jesteśmy ogromnie dumni z nawiązania współpracy z jedną z najbardziej ekscytujących i dynamicznych globalnych firm programistycznych. Możliwość łączenia się i współpracy nigdy nie była ważniejsza dla świata i naszej społeczności liczącej 1,1 miliarda fanów i obserwujących. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z TeamViewer, aby zrealizować naszą wizję partnerstwa opartego na inteligentniejszych sposobach łączenia ludzi i firm ”.

Oliver Steil, dyrektor generalny TeamViewer, powiedział: -„Jesteśmy bardzo podekscytowani tym partnerstwem, ponieważ znacznie rozszerzy ono naszą pozycję marki i pomoże nam wprowadzić na rynek nasze kompleksowe portfolio rozwiązań dla wszystkich segmentów klientów na całym świecie. Dzięki Manchesterowi United i TeamViewer dwie zwycięskie drużyny z całego świata łączą siły: Razem jako Team United możemy przenieść doświadczenie fanów w legendarnym Theatre of Dreams na nowy poziom. Jesteśmy niezwykle dumni, że Manchester United wybrał nas na partnera w swojej nieustającej podróży technologicznej”.

Najnowsze

Porady

Pozyskiwanie sponsorów a budowanie wokół klubu zaangażowanej społeczności

Budowanie zaangażowanej społeczności to kolejny ważny element w procesie poszukiwania sponsorów dla małych klubów sportowych Jakie ...

Całość ›

Arka Gdynia stworzyła kolekcję na finał Pucharu

Arka Gdynia po awansie do kolejnego w ostatnim czasie finału Pucharu Polski stworzyła specjalną kolekcję odzieży oraz gadżetów ...

Całość ›

NOXy® dołącza do grona partnerów Chemika

Grupa Azoty, producent NOXy®, została partnerem Grupa Azoty Chemik Police, to nie pierwsza współpraca z przedstawicielem sportu marki ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.