Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TBS Wrocław sponsorem koszykarskiego Śląska Wrocław

W najbliższym sezonie koszykarskiej ekstraklasy Energa Basket Ligi, Śląsk Wrocław będzie występował z logo Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław na swoich koszulkach.

TBS Wrocław i koszykarski Śląsk Wrocław związały się umową do końca czerwca 2020 r., o czym klub poinformował na konferencji prasowej zorganizowanej w Haston City Hotel. W ramach nawiązanej współpracy, logotyp TBS Wrocław pojawi się na koszulkach meczowych i strojach sportowych zawodników. W trakcie meczów domowych Śląska, rozgrywanych we wrocławskiej Hali Orbita, kibice zobaczą je też na bandach elektronicznych. Ponadto, TBS i Śląsk przygotują specjalne akcje promocyjne dla fanów, m.in. rozmaite konkursy w trakcie meczów.

– „Śląsk Wrocław to firma-legenda w koszykówce w Polsce i w Europie. W ostatnich latach klub przeżywał różne zawirowania, ale jego szefowie konsekwentnie budowali drużynę tak, aby wróciła do polskiej Ekstraklasy. I to się udało, z czego jako kibic drużyny bardzo się cieszę. Jestem przekonany, że ta drużyna ma duży potencjał marketingowy i sportowy, kibice we Wrocławiu odliczają już dni do startu nowego sezonu koszykarskiej Ekstraklasy z udziałem Śląska. Dlatego TBS Wrocław Sp. z o.o. zdecydował się wejść w świat sponsoringu sportowego i wesprzeć właśnie koszykarski Śląsk” – wyjaśnia Marcin Kij, prezes zarządu TBS Wrocław Sp. z o.o.

Nawiązanie współpracy z koszykarskim Śląskiem Wrocław to efekt przyjęcia przez spółkę nowej strategii biznesowej i marketingowej. Wszystko po to, aby lepiej zaprezentować wrocławianom, w tym również firmom, możliwości komercyjnej współpracy z TBS Wrocław na wielu nowych obszarach. Nowe aspekty działalności spółki będą rozwijane przez zarząd TBS Wrocław równolegle z budową mieszkań na wynajem. Strategia ta będzie realizowana pod handlową marką nawynajem.tbs.wroc.pl.

W komercyjnym obszarze strategii marketingowej spółki wyróżniono cztery kluczowe produkty: wynajem lokali na cele użytkowe, wynajem miejsc postojowych w garażach podziemnych budynkach budynków należących do spółki, wynajem terenów na cele komercyjne na osiedlach zarządzanych przez TBS Wrocław, usługi zarządzania nieruchomościami lub wspólnotami mieszkaniowymi.

TBS Wrocław jest w trakcie budowy dwóch nowych obiektów mieszkaniowo-usługowych na wrocławskich Żernikach i na Brochowie. Zakończenie inwestycji planowane jest na przełomie roku 2019 i 2020. Dzięki temu, w ofercie spółki znajdzie się dodatkowo ponad 200 nowych mieszkań na wynajem, a także 13 lokali użytkowych i kilkadziesiąt miejsc postojowych. Spółka od 1 sierpnia do 30 września prowadzi akcję promocyjną wynajmu powierzchni miejsc postojowych w garażach podziemnych na wrocławskim Brochowie, gdzie do dyspozycji wrocławian jest blisko 100 miejsc w niższej cenie. W planach spółki na 2020 r. jest uruchomienie budowy nowych osiedli mieszkaniowych wraz z lokalami użytkowymi
na Brochowie i Leśnicy oraz nowego obiektu usługowo-handlowego na Pilczycach.

W ramach realizacji przyjętej strategii, spółka zdecydowała się zaangażować w obszarze marketingu sportowego. Efektem tej decyzji jest współpraca z koszykarzami wrocławskiego Śląska.

– „To dla nas duży zaszczyt, że jako TBS możemy zostać partnerem Śląska; tym bardziej w szczególnym momencie dla wrocławskich koszykarzy, którzy wracają do ekstraklasy. Razem z drużyną chcemy osiągnąć sukces, na który zarówno klub, jak i nasza spółka, są nastawione. Myślę, że to partnerstwo biznesowe pozwoli nam mocno i pozytywnie zaistnieć w świadomości wrocławian, bowiem koszykówka we Wrocławiu zawsze kojarzyła się z sukcesami” – tłumaczył Marek Łapiński, wiceprezes zarządu TBS Wrocław Sp. z o.o.

– „Cieszymy się, że naszym sponsorem została firma lokalna i przede wszystkim aktywna. Nie chodzi tylko o to, żeby logo TBS-u pojawiało się w wizerunku klubu, ale o to, żeby w pełni korzystać ze współpracy; TBS jest właśnie partnerem, na którego możemy liczyć. Mamy nadzieję, że razem zbudujemy markę i drużynę, z której zarówno wrocławianie, jak i firmy zaangażowane w projekt Śląsk Wrocław, będą dumne” – dodał Michał Lizak, prezes spółki Śląsk Wrocław Basketball S.A.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›