fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tauron Sponsorem Tytularnym cyklu Speedway Euro Cahmpionship

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Indywidualne Mistrzostwa Europy na Żużlu zyskały tytularnego sponsora i w tym roku będą odbywać się pod nazwą TAURON Speedway Euro Championship. W ramach umowy z firmą ONE Sport TAURON został też generalnym patronem projektu „Żużel na Śląskim”.

Tegoroczne rozgrywki o miano najlepszego żużlowego zawodnika na Starym Kontynencie, które wpisane zostały w obchody 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę, rozpoczną się 23 czerwca w Gnieźnie, następnie zawitają do niemieckiego Güstrow i łotewskiego Daugavpils. Cykl TAURON Speedway Euro Championship zakończy się 15 września na legendarnym dla polskiego sportu Stadionie Śląskim w Chorzowie – właśnie tam poznamy żużlowego Mistrza Europy.

Z kolei 29 września również w Chorzowie swój mecz rozgrywać będzie Żużlowa Reprezentacja Polski. Polska Husaria tego dnia zmierzy się z reprezentacją Reszty Świata.

– “Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka, jaką jest TAURON, została sponsorem tytularnym cyklu Speedway Euro Championship 2018. To bardzo ważny, ale i wymagający partner, dlatego chcielibyśmy podziękować za zaufanie, jakim nas obdarzono” – powiedział Karol Lejman, Prezes Zarządu One Sport.

Stadion Śląski to legendarne miejsce dla sportu żużlowego w Polsce. To na nim największe sukcesy odnosili polscy żużlowcy – Jerzy Szczakiel w 1973 roku zdobył dla Polski pierwszy tytuł Indywidulanego Mistrza Świata, a Zenon Plech – poza dwoma indywidualnymi medalami Mistrzostw Świata – poprowadził reprezentację Polski do medali w Mistrzostwach Świata Par i Drużynowych Mistrzostw Świata. W tym roku, po 45 latach od zwycięstwa Jerzego Szczakiela i 15 latach od ostatniej imprezy żużlowej – za sprawą One Sport i dzięki współpracy z TAURONEM żużel powróci na Stadion Śląski.

6140 metrów powierzchni toru, 370 metrów długości, szerokość łuków – 16 metrów, szerokość prostych – 11 metrów. A co najważniejsze, wysypane 5 tysięcy ton sjenitu. Te wszystkie parametry sprawiają, że we wrześniu na Stadionie Śląskim kibice żużla mogą liczyć na niezapomniane emocje. Mecze rozgrywane w ramach projektu „Żużel na Śląskim” będą prawdziwym świętem kibiców – na każdych zawodach organizatorzy spodziewają się kompletu widzów – 44 890 kibiców.

TAURON Speedway Euro Championship to czterorundowy cykl zawodów żużlowych, który ma na celu wyłonienie Indywidualnego Mistrza Europy na Żużlu. W zawodach rywalizować będzie 15 zawodników, wśród których nie zabraknie największych gwiazd żużla, takich jak: dwukrotny Indywidualny Mistrz Europy – Emil Sayfutdinov, dwukrotny wicemistrz świata – Jarosław Hampel, jeden z najskuteczniejszych zawodników polskiej ekstraligi, Leon Madsen. Oprócz nich: Piotr Pawlicki, Antonio Lindbaeck, Vaclav Milik czy Krzysztof Kasprzak. Nazwiska zobowiązują – na torze rozegra się niesamowita walka o prymat na Starym Kontynencie.

– “Zaangażowaliśmy się w ten projekt, ponieważ oprócz promocji marki TAURON umożliwi nam realizację działań wspierających cele biznesowe. Nie bez znaczenia dla naszej decyzji był wybór lokalizacji finału rozgrywek na Stadionie Śląskim – w sercu regionu, w którym mieszkają i w którym spędzają wolny czas klienci Grupy TAURON. Traktujemy ten projekt również jako nasz wkład w obchody 100-lecia odzyskania niepodległości” – mówi Marek Wadowski, Wiceprezes Zarządu TAURON Polska Energia S.A.

TAURON Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem i jednym z największych sprzedawców i wytwórców energii elektrycznej. Jest również sponsorem ważnych wydarzeń kulturalnych i sportowych.

Najnowsze

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y

ENEL-MED partnerem medycznym koszykówki.
#sponsoringsport #koszykowka #enelmed https://t.co/r3Z2hgI9MI