fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TAURON sponsorem największego festiwalu biegowy w Polsce

Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju przez najbliższe trzy lata będzie rozgrzewał TAURON. Firma została Partnerem Tytularnym imprezy, zasilając uczestników w energię niezbędną do bicia rekordów i przełamywania własnych barier.

TAURON Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju to jedna z największych i najbardziej prestiżowych imprez biegowych w Europie. ​Wydarzenie, które nieprzerwanie od 2010 roku w pierwszy pełny weekend września przyciąga tysiące fanów biegania, stało się już tradycją.

Program sportowy trzydniowego Festiwalu obejmuje około 30 konkurencji biegowych ulicznych i górskich, przeznaczonych dla profesjonalistów i amatorów, dorosłych i dzieci.

Najmłodsi ścigają się na deptaku, dorośli przemierzają ulice, drogi i górskie szlaki, pokonując królewski dystans 42 km maratonu, a ultrasi nawet 100 km po ścieżkach Beskidu Sądeckiego. W ten sposób w biegach na dystansie od 100 metrów do 100 kilometrów mogą uczestniczyć rodziny i grupy przyjaciół.

Rekordowa w skali kraju pula nagród przekracza 650 tys. złotych.

Festiwal Biegowy jest obszernie relacjonowany na antenach TVP oraz programów ogólnopolskich i rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Informacje z imprezy można znaleźć w ogólnopolskich portalach internetowych. Corocznie, każdy z uczestników Festiwalu znajduje swoje nazwisko w wydawanym po imprezie specjalnym, 24-stronicowym dodatku do ogólnopolskiego dziennika „Rzeczpospolita”, w którym są publikowane pełne wyniki wszystkich konkurencji, relacje z biegów, podsumowania oraz rozmowy z uczestnikami i gośćmi Festiwalu, a także galerie zdjęć z imprezy.

W roku 2017 TAURON był partnerem tytularnym jednego z biegów w ramach Festiwalu – „TAURON Ultramaraton 64 km”.

TAURON bierze udział w tegorocznym Festiwalu z hasłem „Rozgrzewamy TAURON Festiwal Biegowy – Rozgrzejemy też Twój dom”. Na krynickim deptaku w strefie kibica w piątek, 7 września, zaparkuje mobilny dom TAURONA. Będzie można w nim uzyskać wiele praktycznych informacji na temat możliwości wymiany ogrzewania na ekologiczne, a także porównać koszty eksploatacji różnych urządzeń.

Eksperci TAURONA doradzą, jakie ogrzewanie wybrać, by odpowiadało potrzebom domowników oraz ich możliwościom finansowym.

Zawodnicy otrzymają pakiety startowe z atrakcyjnymi upominkami od TAURONA, a przedstawiciele firmy zorganizują i poprowadzą dla uczestników Festiwalu specjalną strefę aktywności z konkursami i innymi atrakcjami.

Program wydarzeń towarzyszących TAURON Festiwalu Biegowego obejmuje warsztaty, seminaria i spotkania z osobistościami sportu, biznesu, medycyny i kultury, a także strefy aktywności, targi EXPO i koncerty.

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi