Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tauron nadal w nazwie krakowskiej hali

TAURON Polska Energia S.A. i Agencja Rozwoju Miasta S.A. w Krakowie postanowiły kontynuować współpracę przez kolejne cztery lata.

Energetyczny lider dalej chce budować swoją markę w oparciu o obiekt jakim jest TAURON Arena Kraków – największa hala widowiskowo-sportowa w Polsce.

O współpracy między spółkami i znaczeniu TAURON Areny Kraków dla miasta mówili podczas konferencji prasowej: Jerzy Muzyk – zastępca prezydenta Krakowa ds. Zrównoważonego Rozwoju, Rafał Soja – prezes TAURON Sprzedaż oraz Małgorzata Marcińska – prezes zarządu ARM S.A.

“Nie można sobie już wyobrazić krajobrazu Krakowa bez tej hali”– powiedział zastępca prezydenta Krakowa Jerzy Muzyk. – “To miejsce, gdzie możemy przyjąć wybitnych artystów, w którym odbywają się imprezy sportowe o charakterze międzynarodowym. Wciąż czytamy o kolejnych wydarzeniach, które odbędą się w TAURON Arenie Kraków i słyszymy, że ktoś wybiera się do TAURON Areny na koncert, festiwal czy mecz reprezentacji Polski. Ta nazwa bardzo mocno zakorzeniła się w świadomości mieszkańców Krakowa i gości odwiedzających nasze miasto.

“Kraków to największy ośrodek miejski na energetycznej mapie TAURONU” – mówił Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż, dodając, że w aglomeracji krakowskiej spółka ma ponad 400 tys. klientów w gospodarstwach domowych oraz dziesiątki tysięcy firm. – “Konsekwentnie realizujemy strategię marki, która ma na celu kojarzenie znaku TAURON z solidnością, odpowiedzialnością i bezpieczeństwem, ale także z pozytywnymi emocjami i dobrą energią, czyli tym wszystkim, czego świadkami jesteśmy przy okazji imprez organizowanych w arenie – powiedział. Dodał, że TAURON Arena Kraków to piękny, funkcjonalny, nowoczesny i przyjazny dla niepełnosprawnych obiekt – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że przez kolejne cztery lata możemy być sponsorem krakowskiej Areny” – podkreślił Rafał Soja.

– “Najlepsi współpracują z najlepszymi” – powiedziała Małgorzata Marcińska, prezes Agencji Rozwoju Miasta S.A. – “Pięć lat temu, dzięki umowie sponsorskiej z TAURON Polska Energia S.A., otrzymaliśmy wsparcie doświadczonej firmy, której marka przełożyła się na budowane rozpoznawalności obiektu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tak solidnym partnerem i cieszymy się, że będziemy ją mogli kontynuować. Jestem przekonana, że nasza współpraca jest wzorem znakomitej partnerskiej relacji biznesowej, w której obie strony zyskują wizerunkowo.”

Obecnie obowiązująca umowa dotycząca sponsoringu tytularnego krakowskiej areny upływa pod koniec stycznia 2020 roku. Nowa będzie obowiązywać do stycznia 2024 roku.

Najnowsze

HYMON partnerem Olimpii Grudziądz

Grająca w drugiej lidze Olimpia Grudziądz poinformowała o nawiązaniu współpracy z nową firmą, do Klubu Biznesu dołączył ...

Całość ›

Wisła Płock razem z Rolmarket

Firma Rolmarket zdecydowała się podpisać nową umowę sponsorską z Wisłą Płock Zgodnie z jej zapisami trwająca od 2013 roku ...

Całość ›

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków

W dwa tygodnie, od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

HYMON partnerem Olimpii Grudziądz.

#sponsoringsport #olimpiagrudziadz #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/hymon-partnerem-olimpii-grudziadz/

Wisła Płock razem z Rolmarket.

#sponsoringsport #wislaplock #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/wisla-plock-razem-z-rolmarket/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.