Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tauron nadal w nazwie krakowskiej hali

TAURON Polska Energia S.A. i Agencja Rozwoju Miasta S.A. w Krakowie postanowiły kontynuować współpracę przez kolejne cztery lata.

Energetyczny lider dalej chce budować swoją markę w oparciu o obiekt jakim jest TAURON Arena Kraków – największa hala widowiskowo-sportowa w Polsce.

O współpracy między spółkami i znaczeniu TAURON Areny Kraków dla miasta mówili podczas konferencji prasowej: Jerzy Muzyk – zastępca prezydenta Krakowa ds. Zrównoważonego Rozwoju, Rafał Soja – prezes TAURON Sprzedaż oraz Małgorzata Marcińska – prezes zarządu ARM S.A.

“Nie można sobie już wyobrazić krajobrazu Krakowa bez tej hali”– powiedział zastępca prezydenta Krakowa Jerzy Muzyk. – “To miejsce, gdzie możemy przyjąć wybitnych artystów, w którym odbywają się imprezy sportowe o charakterze międzynarodowym. Wciąż czytamy o kolejnych wydarzeniach, które odbędą się w TAURON Arenie Kraków i słyszymy, że ktoś wybiera się do TAURON Areny na koncert, festiwal czy mecz reprezentacji Polski. Ta nazwa bardzo mocno zakorzeniła się w świadomości mieszkańców Krakowa i gości odwiedzających nasze miasto.

“Kraków to największy ośrodek miejski na energetycznej mapie TAURONU” – mówił Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż, dodając, że w aglomeracji krakowskiej spółka ma ponad 400 tys. klientów w gospodarstwach domowych oraz dziesiątki tysięcy firm. – “Konsekwentnie realizujemy strategię marki, która ma na celu kojarzenie znaku TAURON z solidnością, odpowiedzialnością i bezpieczeństwem, ale także z pozytywnymi emocjami i dobrą energią, czyli tym wszystkim, czego świadkami jesteśmy przy okazji imprez organizowanych w arenie – powiedział. Dodał, że TAURON Arena Kraków to piękny, funkcjonalny, nowoczesny i przyjazny dla niepełnosprawnych obiekt – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że przez kolejne cztery lata możemy być sponsorem krakowskiej Areny” – podkreślił Rafał Soja.

– “Najlepsi współpracują z najlepszymi” – powiedziała Małgorzata Marcińska, prezes Agencji Rozwoju Miasta S.A. – “Pięć lat temu, dzięki umowie sponsorskiej z TAURON Polska Energia S.A., otrzymaliśmy wsparcie doświadczonej firmy, której marka przełożyła się na budowane rozpoznawalności obiektu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tak solidnym partnerem i cieszymy się, że będziemy ją mogli kontynuować. Jestem przekonana, że nasza współpraca jest wzorem znakomitej partnerskiej relacji biznesowej, w której obie strony zyskują wizerunkowo.”

Obecnie obowiązująca umowa dotycząca sponsoringu tytularnego krakowskiej areny upływa pod koniec stycznia 2020 roku. Nowa będzie obowiązywać do stycznia 2024 roku.

Najnowsze

W Radomiu wznowią prace nad centrum sportowym

W najbliższych dniach na nowo ruszą prace przy budowie Radomskiego Centrum Sportu Umowa na dokończenie inwestycji została podpisana ...

Całość ›

Bartłomiej Marszałek wystartuje w barwach ORLEN Team

ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, ...

Całość ›

Radomir Sobczak Nowym Prezesem Arki Gdynia

W dniu 17 stycznia 2020 roku Rada Nadzorcza SSA Arka Gdynia powołała na funkcję Prezesa Zarządu Radomira Sobczaka Radomir Sobczak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.