Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TAURON na dłużej sponsorem krakowskiej Areny

Największa hala sportowo-widowiskowa w Polsce kontynuuje współpracę z jedną z najważniejszych grup energetycznych w Polsce. Arena Kraków S.A. i TAURON podjęły decyzję o dalszej współpracy w ramach kontraktu sponsorskiego na kolejne cztery lata – do 2028 roku.

– „TAURON Arena Kraków stała się nie tylko ważnym punktem na koncertowej i sportowej mapie Polski, ale również istotnym miejscem życia społecznego mieszkańców Krakowa. Dla naszego biznesu to bardzo ważny projekt, bo wspiera realizację celów marketingowych i sprzedażowych. Taka długoletnia współpraca jest dowodem na dojrzałość partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce” – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy TAURON.

„Współpraca z energetycznym liderem jakim jest TAURON od początku układała się doskonale i cieszymy się, że będzie kontynuowana – mówi Małgorzata Marcińska, prezes zarządu Areny Kraków S.A. – Przez te wszystkie lata, marka spółki TAURON bardzo mocno związała się z marką Areny Kraków, największej hali widowiskowo-sportowej w Polsce. Jak widać, partnerskie relacje biznesowe i współpraca między stabilnymi spółkami o ugruntowanej pozycji na rynku sprawdzają się najlepiej i przynoszą wymierne korzyści wizerunkowe obu stronom” – dodaje Małgorzata Marcińska.

TAURON jest sponsorem tytularnym krakowskiej areny od stycznia 2015 roku, czyli niemal od początku jej funkcjonowania. Obiekt został otwarty w maju 2014 roku. Obecna umowa upływa z końcem stycznia 2024 roku, nowa będzie obowiązywać do stycznia 2028 roku. Energetyczny lider został sponsorem krakowskiej areny w wyniku konkursu, który został ogłoszony przez Arenę Kraków S.A. w kwietniu 2023 roku. Krakowska arena daje TAURONOWI szerokie możliwości ekspozycji marki.

Poza połączeniem nazwy firmy z nazwą obiektu, TAURON otrzymuje prawo do współtworzenia logotypu z uwzględnieniem własnej marki. W ten sposób powstaje wspólna marka obiektu, która ma wpływ na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej obiektu. Liczba i ranga wydarzeń organizowanych w krakowskiej arenie gwarantuje TAURONOWI obecność w mediach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.

TAURON Arena Kraków to kulturalna, sportowa i biznesowa wizytówka Krakowa. Dzięki niej stolica Małopolski ugruntowała swoją pozycję jako centrum wielkich krajowych i międzynarodowych wydarzeń. Gwiazdy muzyczne największego formatu, festiwale i przedstawienia, imprezy sportowe o randze mistrzostw Europy i świata, kongresy i targi gościły w ostatnich latach w krakowskiej hali. Co roku w wydarzeniach organizowanych w TAURON Arenie Kraków bierze udział kilkaset tysięcy osób. Od otwarcia obiektu w 2014 roku do końca roku 2023 r. odbyło się w nim ponad 2,4 tys. wydarzeń, w tym czasie arena gościła blisko 6 mln gości.

Do najważniejszych wydarzeń sportowych zorganizowanych w TAURON Arenie Kraków należą m.in. Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2021, Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2023, Mistrzostwa Świata w karate, Motocyklowe Mistrzostwa Świata SuperEnduro, Siatkarska Liga Narodów, Memoriał Huberta Jerzego Wagnera. W Arenie wystąpiły światowe gwiazdy muzyki m.in. Björk, Depeche Mode, Ennio Morricone, Iron Maiden, Mark Knopfler, Michael Bublé, Sting. W tym roku w TAURON Arenie Kraków wystąpią m.in.: André Rieu, Andrea Bocelli, Lenny Kravitz i TOOL.

Arena Kraków, zarządzając obiektem, współpracuje z największymi światowymi i polskimi agencjami organizującymi koncerty, festiwale i spektakle, z klubami i federacjami sportowymi, z urzędami i jednostkami miejskimi oraz firmami organizującymi konferencje, kongresy i eventy branżowe. Fakt, że od lat wracają do TAURON Areny Kraków z kolejnymi gwiazdami i imprezami, jest dla spółki najlepszą rekomendacją.

TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, dostarczający energię elektryczną do prawie sześciu milionów klientów. Nowa strategia Grupy TAURON do 2030 roku przewiduje znaczne przyspieszenie zielonej transformacji i wyznacza ścieżkę do neutralności klimatycznej w 2050 roku. Planowany jest m.in. kilkukrotny wzrost mocy zainstalowanych w odnawialnych źródłach energii oraz ograniczenie emisyjności o prawie 80 proc.. TAURON od wielu lat aktywnie angażuje się w działalność społeczną. Wśród wielu projektów, jednymi z najważniejszych są te mające na celu wsparcie szeroko pojętego sportu. Koncern wspiera piłkę nożną, żużel, hokej, a także organizuje piłkarski TAURON Junior Cup.

„TAURON Arena Kraków to obiekt z europejskiej listy premium – to tu odbywają się wydarzenia skupiające uwagę milionów widzów, kibiców i koneserów. TAURON będąc sponsorem tytularnym tego obiektu kojarzony jest z setkami wydarzeń, które uwodzą wyobraźnię i wzmagają emocje. Dzięki temu, że marka TAURON towarzyszy tym wszystkim wydarzeniom wzmacnia się lojalność obecnych klientów i są przyciągani ci, którzy jeszcze nie korzystają z naszych usług czy produktów. TAURON Arena Kraków to jeden z nielicznych obiektów sportowych w Polsce, w którym nazwa sponsora, spoiła się w powszechnej świadomości z miejscem sponsorowanym. Ta pełna integracja, jest dla nas szczególnie istotna w kontekście pozycjonowania naszej marki w Krakowie, który jest największym miastem na terenie działania TAURONA. Dzięki unikatowemu pakietowi świadczeń i możliwości promocyjnych uzyskujemy wysokie wskaźniki efektywności zainwestowanych środków. W latach 2015-2022 wypracowany ekwiwalent reklamowy wyniósł 108 mln zł. Prawie 10-letnia współpraca pozwoliła nam wypracować nie tylko efektywnie funkcjonujący mechanizm biznesowy, ale również niezbędny przy takiej relacji poziom elastyczności. To dzięki temu możemy realizować takie projekty jak uruchomiona w pierwszych tygodniach wojny Dziecięca Przystań dla dzieci i ich opiekunów z Ukrainy czy finał corocznego turnieju piłkarskiego TAURON Junior Cup” – mówi Daniel Gryt, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji i marketingu w Grupie TAURON.

Najnowsze

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›

GOJA kolejny raz z WTS Spartą

GOJA – materiały budowalne, po raz siódmy wesprze Wrocławskie Towarzystwo Sportowe i w sezonie 2024 nadal będzie Sponsorem Głównym ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›