Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tauron Arena Kraków zmieni nazwę?

Zarządcy stadionu w Krakowie poszukują nowego sponsora tytularnego, obecna umowa z Tauron Polska kończy się z początkiem 2020.

Na przestrzeni pięciu lat funkcjonowania TAURON Arena Kraków, zarządzana przez ARM S.A., stała się sportową i kulturalną wizytówką Krakowa oraz Małopolski. Obiekt doceniają światowe gwiazdy muzyczne i sportowe, organizatorzy tras koncertowych oraz federacje sportowe. Wraz ze wzrostem rozpoznawalności areny na świecie, rośnie wartość jej nazwy oraz wizerunku.

Z końcem stycznia 2020 roku upływa umowny, pięcioletni okres współpracy między ARM S.A. a TAURON Polska Energia S.A., obecnym sponsorem tytularnym krakowskiej areny. W związku z tym ARM S.A. ogłasza konkurs na sponsora tytularnego obiektu. Chęć uczestnictwa w pierwszym etapie konkursu można zgłaszać do 23 kwietnia 2019 roku.

„Naszym celem jest pozyskanie solidnego partnera wizerunkowego i biznesowego, z którym będziemy mogli współpracować na rzecz utrzymania pozycji lidera krakowskiej areny w Polsce. Naszą ambicją jest wzmacnianie pozycji i marki obiektu w Europie i na świecie” – mówi Małgorzata Marcińska, Prezes Zarządu ARM S.A.

– „Ze swojej strony gwarantujemy współpracę z doświadczonym zespołem ludzi, którzy specjalizują się w zarządzaniu najnowocześniejszym obiektem sportowo-widowiskowym oraz pozyskiwaniu największych imprez i eventów w kraju” – dodaje Małgorzata Marcińska.

ARM S.A., której właścicielem jest Gmina Miejska Kraków, jest stabilnym partnerem biznesowym. Świadczy o tym fakt, że od 2015 roku spółka pokrywa koszty eksploatacji obiektu uzyskiwanymi przychodami i co roku wykazuje zysk operacyjny EBITDA.

Najnowsze

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›

Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona

Lech Poznań przedłuża współpracę z firmą STIGA, renomowanym producentem nowoczesnych narzędzi ogrodniczych Nowa umowa obowiązuje ...

Całość ›

Naftoremont-Naftobudowa Sponsorem Głównym Wisła Handball Academy

Naftoremont-Naftobudowa dołącza do rodziny SPR Wisły Płock jako Sponsor Główny Wisła Handball Academy Nowa umowa przewiduje ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›