Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tarczyński z wrocławskim lodowiskiem

Firma Tarczyński S.A. została Partnerem Tytularnym lodowiska znajdującego się na wrocławskim stadionie, dziś zapoczątkowano kolejny sezon lodowiska.

„Sport od lat jest nam bardzo bliski, dlatego jako marka tak chętnie angażujemy się w różne tego typu inicjatywy. Po sponsoringu lokalnych sportowców, drużyn czy klubów, a w końcu także wrocławskiego stadionu Tarczyński Arena przyszedł czas na kolejny krok. Wierzę, że świetnie przygotowany i wyposażony tor Lodowiska Tarczyński Arena, a także oferta dodatkowych atrakcji, zachęcą mieszkańców Wrocławia i okolic, do aktywnego spędzania w tym miejscu zimowego czasu” – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu firmy Tarczyński.

Lodowisko działa na drugim piętrze parkingu wielopoziomowego, widocznego od strony al. Śląskiej. Wzorem ubiegłego sezonu, tafla o kształcie owalnej pętli otoczona została bezpiecznymi bandami, które oddzielą jeżdżących od elementów konstrukcyjnych parkingu. Dłuższa prosta toru wynosi 55 metrów, a jego szerokość ok. 7 metrów. Lodowisko mieści jednorazowo do 100 osób.

W ramach umowy zmianie ulegnie m.in. branding miejsca. Zadaszona przestrzeń wrocławskiego lodowiska zmieni się w zimową krainę Gryzzali, czyli postaci marki Tarczyński. Najmłodsi będą mogli w niej spotkać swoich ulubionych bohaterów. Mocu, Mega i Lool – oficjalne maskotki marki Tarczyński Gryzzale.

Marka Tarczyński jest między innymi sponsorem stadionem we Wrocławiu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›