Tarczyński z wrocławskim lodowiskiem
Firma Tarczyński S.A. została Partnerem Tytularnym lodowiska znajdującego się na wrocławskim stadionie, dziś zapoczątkowano kolejny sezon lodowiska.
– „Sport od lat jest nam bardzo bliski, dlatego jako marka tak chętnie angażujemy się w różne tego typu inicjatywy. Po sponsoringu lokalnych sportowców, drużyn czy klubów, a w końcu także wrocławskiego stadionu Tarczyński Arena przyszedł czas na kolejny krok. Wierzę, że świetnie przygotowany i wyposażony tor Lodowiska Tarczyński Arena, a także oferta dodatkowych atrakcji, zachęcą mieszkańców Wrocławia i okolic, do aktywnego spędzania w tym miejscu zimowego czasu” – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu firmy Tarczyński.
Lodowisko działa na drugim piętrze parkingu wielopoziomowego, widocznego od strony al. Śląskiej. Wzorem ubiegłego sezonu, tafla o kształcie owalnej pętli otoczona została bezpiecznymi bandami, które oddzielą jeżdżących od elementów konstrukcyjnych parkingu. Dłuższa prosta toru wynosi 55 metrów, a jego szerokość ok. 7 metrów. Lodowisko mieści jednorazowo do 100 osób.
W ramach umowy zmianie ulegnie m.in. branding miejsca. Zadaszona przestrzeń wrocławskiego lodowiska zmieni się w zimową krainę Gryzzali, czyli postaci marki Tarczyński. Najmłodsi będą mogli w niej spotkać swoich ulubionych bohaterów. Mocu, Mega i Lool – oficjalne maskotki marki Tarczyński Gryzzale.
Marka Tarczyński jest między innymi sponsorem stadionem we Wrocławiu.