Tarczyński sponsorem PZPN
Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna oficjalnie współpracę z firmą Tarczyński, rynkowym liderem kabanosów i marką nr 1 wędlin paczkowanych w Polsce.
Pełne rozpoczęcie współpracy planowane jest na początek 2023 roku, jednak część świadczeń zostanie zrealizowana już wcześniej. Na mocy umowy kabanosy Tarczyński zyskują status „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”. Logo marki będzie obecne na bandach LED, w czasie konferencji prasowych reprezentacji Polski oraz eksponowane na zewnętrznych częściach PGE Narodowego. Umowa została podpisana do 31 lipca 2024 roku z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata.
– „Jako Polski Związek Piłki Nożnej bardzo cieszymy się z przyjęcia firmy Tarczyński do naszej piłkarskiej rodziny. Wszyscy doskonale wiemy, ile państwo Tarczyńscy zrobili w ostatnich latach dla rozwoju sportu w Polsce. Są sponsorem Panthers Wrocław – najlepszej drużyny w Polsce w futbolu amerykańskim, a także sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena. Dlatego tym bardziej doceniamy kolejny krok, który oznacza wymierne wsparcie najpopularniejszej drużyny sportowej w naszym kraju. Cieszymy się szczególnie z podpisania tej umowy, bo dokonujemy tego w wyjątkowym okresie, gdy coraz bardziej czujemy emocje związane ze zbliżającym się mundialem w Katarze. Wierzę mocno, że również dzięki wsparciu naszych wszystkich sponsorów, którzy wypełnili reprezentacyjną piramidę sponsorską, osiągniemy na mistrzostwach świata duży sportowy sukces” – mówi Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– „Sport ma dla naszej rodzinnej firmy bardzo duże znaczenie, dlatego od lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin. Po Panthers Wrocław czy sponsoringu tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena, przyszedł czas na kolejne sportowe wyzwania. Cieszę się, że marka, którą wspólnie z żoną rozwijamy od ponad 30 lat, została sponsorem reprezentacji Polski, będącej dobrem narodowym, a flagowy produkt marki Tarczyński jej Oficjalną Przekąską. Jako Oficjalny Sponsor zamierzamy aktywnie współtworzyć́ najważniejsze dla Polaków sportowe wydarzenia, a nasze produkty będą̨ towarzyszyć́ kibicom w przeżywaniu wyjątkowych piłkarskich emocji” – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i Prezes Zarządu Tarczyński S.A.
Sponsoring wszystkich reprezentacji Polski kobiecych i męskich otwiera przed nowym partnerem szereg kolejnych możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Według badań 60 proc. Polaków interesuje się piłką nożną, a 3 miliony grają w nią regularnie. Cztery miliony Polek i Polaków śledzi natomiast kanały społecznościowe skupione na reprezentacji Polski i PZPN, a nawet 16,5 mln ogląda najważniejsze spotkania w telewizji. Mecz z reprezentacją Szwecji, który decydował o awansie na mistrzostwa świata w Katarze, wygrany przez biało-czerwonych 2:0, zgromadził ponad 54 tysiące widzów na Stadionie Śląskim oraz 6 mln przed telewizorami.
– „Liczby mówią same za siebie. Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce i wyzwala w kibicach ogromne emocje. Każdy żyje zwłaszcza meczami reprezentacji, która jest najważniejszą drużyną w kraju, drużyną wszystkich Polaków. Cieszymy się, że również sponsorzy dostrzegają ogromną wartość kadry narodowej i chcą grać razem z nami o zwycięstwo. Takie wsparcie jest szczególnie ważne zwłaszcza teraz, tuż przed mistrzostwami świata w Katarze. Serdecznie witamy firmę Tarczyński w bazie sponsoringowej reprezentacji Polski. Łączy nas piłka!” – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.
Reprezentacja Polski już na przełomie listopada i grudnia rozpocznie mistrzostwa świata w Katarze. Ze względu na porę rozgrywania turnieju, mundial już teraz zyskał miano historycznego. Biało-czerwoni w fazie grupowej zmierzą się z Meksykiem, Arabią Saudyjską i Argentyną.