Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław

Firma Tarczyński S.A. – jeden z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław.

Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
O zawarciu umowy poinformowali w trakcie konferencji prasowej prezydent Wrocławia Jacek Sutryk, członkowie zarządu Tarczyński S.A. – Tomasz i Dawid Tarczyńscy oraz zarząd Stadionu Wrocław – prezes Marcin Przychodny oraz wiceprezes Marta Urbanek.

– „Nie mam wątpliwości, że to wielki dzień dla Wrocławia i naszego flagowego obiektu. Stadion Wrocław zyskuje sponsora tytularnego i od teraz będzie funkcjonował jako Tarczyński Arena” – mówi Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia. – „Dla mnie to wyjątkowo budujące, że tak cennego partnera udało się pozyskać w trudnym, pandemicznym czasie. A po drugie – że tym partnerem jest firma stąd, związana z naszym regionem i zapewniająca wiele miejsc pracy. To firma lokalna, ale o zasięgu światowym. Bardzo dziękuję rodzinie Tarczyńskich za owocne rozmowy i jestem przekonany, że korzyść będzie obopólna.

– „Sport jest w naszej rodzinie obecny od zawsze. Mój Tato grał w piłkę nożną, Mama po studiach była nauczycielką wychowania fizycznego, a ja i mój brat uprawialiśmy sport od najmłodszych lat. To właśnie dlatego nasza rodzinna firma od lat angażuje się w działania promujące sport i aktywność. Prywatnie jesteśmy też wielkimi kibicami sportu i zawsze, kiedy prywatnie lub biznesowo latami do Stanów Zjednoczonych, z wielką przyjemnością wybieramy się na stadiony, by obejrzeć sport na żywo. To właśnie tam po raz pierwszy zobaczyliśmy, że każdy obiekt ma swojego tytularnego sponsora i naszym marzeniem było w przyszłości móc mieć nazwę marki Tarczyński w nazwie stadionu. Cieszymy się, że udało się to właśnie we Wrocławiu, który jest nam tak bliski” – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Rozwoju firmy Tarczyński.

Umowa między Stadionem Wrocław sp. z o.o. a firmą Tarczyński S.A. została podpisana na 6 lat z możliwością jej przedłużenia. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 14 mln złotych. Przez 6 najbliższych lat Stadion Wrocław będzie nosił nazwę Tarczyński Arena. Zmieni się także dotychczasowy logotyp obiektu.

– „Podpisanie tego kontraktu przenosi stadion w nową rzeczywistość finansową i zapewnia mu poważne wpływy w wieloletniej perspektywie. Jestem przekonany, że to ważny moment także wizerunkowo, bo obiekt pozyskuje sponsora tytularnego po 10 latach działalności. Dziękuję Panu Prezesowi Jackowi Tarczyńskiemu za zaufanie. Jestem przekonany, że wydarzenia organizowane na Tarczyński Arena przyczynią się do jeszcze większej rozpoznawalności kierowanej przez niego firmy” – mówi Marcin Przychodny, prezes zarządu Stadionu Wrocław.

Nowy logotyp obiektu jest połączeniem dotychczasowego logotypu Stadionu Wrocław oraz marki Tarczyński. Przy jego tworzeniu uwzględniono rozpoznawalną już powszechnie kolorystykę sponsora.

Na fasadzie zostanie umieszczony nowy logotyp obiektu Tarczyński Arena. Bez zmian pozostanie natomiast wnętrze stadionu i trybuny. Podświetlana membrana zachowa swój charakter i nadal będzie świecić w wielu kolorach, w zależności od odbywających się na stadionie wydarzeń.

– „Pozyskanie sponsora tytularnego w tak trudnych czasach jest niewątpliwym sukcesem. Ostatnie dwa lata dały się mocno we znaki naszej branży, dlatego chciałabym podziękować całemu zespołowi spółki Stadion Wrocław, który ciężko pracował, by Stadion nie tylko odnalazł się w nowej rzeczywistości, ale też wykonał duży krok naprzód. Naszym partnerom z firmy Tarczyński dziękuję za zaufanie i cieszę się na naszą współpracę” – mówi Marta Urbanek, wiceprezes zarządu Stadionu Wrocław.

Oprócz praw do nazwy oraz brandingu nowy sponsor uzyskał także możliwość organizowania w przestrzeniach obiektu własnych przedsięwzięć sportowych czy rozrywkowych. Na stadionie znajdzie się jedno z biur sponsora tytularnego. W punktach gastronomicznych pojawią się kabanosy, wędliny i przekąski białkowe produkowane przez firmę Tarczyński. Będzie można także spróbować hot-dogów z parówkami tej marki.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›