Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tarczyński partnerem biznesowym PGE Narodowego

Marka Tarczyński została partnerem biznesowym PGE Narodowego, dzięki podpisanej umowie biznesowej produkty Tarczyński są dostępne dla wszystkich osób biorących udział w wydarzeniach na PGE Narodowym.

Nowy partner biznesowy to jedna z czołowych firm rodzinnych w Polsce, która od lat jest mocno związana ze światem sportu. Tarczyński, czyli nr 1 w kategorii kabanosów i markowy lider w kategorii wędlin paczkowanych wspiera m.in. klub sportów amerykańskich – Panthers Wrocław, jest także sponsorem tytularnym Tarczyński Arena we Wrocławiu. We wrześniu 2022 roku Tarczyński został Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, a flagowe produkty marki, czyli kabanosy, zyskały miano jej Oficjalnej Przekąski. W marcu 2023 roku firma Tarczyński dołączyła do grona partnerów biznesowych PGE Narodowego.

„Biznesowe partnerstwo z PGE Narodowym to kolejna z kluczowych wizerunkowo umów podpisanych przez naszą firmę, w której sport jest na stałe wpisany w strategię biznesową. Dlatego, jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na dopełnienie tego kontraktu umową, która sprawia, że nasze kabanosy są dostępne w czasie każdego wydarzenia na największej arenie w Polsce. Nasz drugi flagowy produkt, którym są parówki został podstawą uwielbianych nie tylko przez kibiców sportu hot-dogów serwowanych na stadionie. Wierzymy, że oglądanie na żywo wydarzeń w towarzystwie naszych przekąsek będzie jeszcze przyjemniejsze” – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

– „Warto podkreślić, że to właśnie dzięki współpracy z partnerami możemy mieć jeszcze większy wkład w rozwój sportu oraz tworzenie najlepszych warunków zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak i amatorów” – mówi Włodzimierz Dola, Prezes Zarządu operatora PGE Narodowego.

Podpisana umowa zakłada, że produkty premium marki Tarczyński: kabanosy, parówki i wędliny znajdą się we wszystkich strefach gastronomicznych PGE Narodowego, zarówno w strefie ogólnodostępnej, jak i w strefach VIP oraz przestrzeniach biznesowych. Ponadto logotyp firmy Tarczyński będzie umieszczany m.in. na menuboardach, materiałach korporacyjnych, ściankach sponsorskich czy w kanałach digital. Wszyscy odwiedzający stadion będą mogli zobaczyć efekty tej współpracy podczas wydarzeń odbywających się na PGE Narodowym.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›