Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Talmet na spodenkach Podbeskidzia

Firma Telmet będzie eksponowana na spodenkach meczowych pierwszoligowych zawodników Podbeskidzia Bielsko-Biała.

Talmet to producent stolarki aluminowej z siedzibą w Kozach koło Bielska-Białej, którego logo już od meczu z GKS-em Katowice będzie prezentowane na spodenkach meczowych. O tym dlaczego firma zdecydowała się na współpracę z Podbeskidziem opowiada Kamil Puchałka, współwłaściciel Talmetu: – „Szukaliśmy dużego partnera, który zwiększyłby naszą rozpoznawalność na rynku, uwiarygodnił naszą pozycję na rynku i pomógł osiągnąć nasze cele wizerunkowe. W to wszystko idealnie wpasowała się propozycja, jaką otrzymaliśmy z Podbeskidzia. Skontaktował się ze mną Kamil Sarapata, dyrektor marketingu klubu, zaprosił na mecz i okazało się, że nasze interesy świetnie się uzupełniają.

– „Widzę duży potencjał marketingowy w tej współpracy, a mam też nadzieję, że nasze wsparcie dla klubu pomoże mu w rozwoju i pozytywnie wpłynie na jego losy, a także pomoże wypromować miasto Bielsko-Białą, bo ten aspekt też jest dla nas ważny, jako dla firmy stąd.

Klub może pomoc w budowaniu relacji międzynarodowych, jak wiadomo piłka nożna łączy kibiców na całym świecie: – „Otwieramy się na rynki zagraniczne, już teraz współpracujemy z klientami z Włoch i Niemiec. Są to narody wśród, których piłka nożna jest bardzo popularna, a dzięki współpracy z Podbeskidziem w ramach spotkań biznesowych będziemy mogli zapraszać naszych partnerów na mecze. To na pewno nas wyróżni i wzmocni relacje z kontrahentami” – kończy Puchałka.

logo Talmet na spodenkach TS Podbeskidzie

Najnowsze

ORLEN OIL sponsorem tytularnym PLATINUM Motoru Lublin

Grupa ORLEN rozszerza strategiczne zaangażowanie w żużel Spółka ORLEN OIL została sponsorem tytularnym aktualnego mistrza Polski, ...

Całość ›

Polscy piłkarze wspierają piłkarki

Podczas rozgrzewki przed poniedziałkowym meczem przeciwko Albanii reprezentanci Polski mieli na sobie wyjątkowe koszulki Widniały na ...

Całość ›

Marciniak ambasadorem Lancerto

Najlepszy polski sędzia - Szymon Marciniak został ambasadorem marki odzieżowej Lancerto Szymon Marciniak z miesiąca na miesiąc ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›